obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Philips SNA 6600/18 dringend hulp a.u.b.
kizmet
Heel erg bedankt dat je dat zou willen doen. Ondertussen ben ik echter over gegaan naar het installeren van mijn vista op haar pc.
Ze blijft maar doorgaan over dat internet en het lukte me écht niet om het in orde te brengen. Ik heb nu mijn vista met sleutel uiteraard op haar pc geïnstalleerd, maar ik denk dat dat dus eigenlijk niet mag, dat was dus ook de reden waarom ik het met de oude xp wilde proberen.
Ze had aan haar zoon gevraagd of hij het probleem voor haar niet kon oplossen en die zei wel dat ik klungelde maar dat hij zelf niet wist of hij zou slagen, dat ze misschien beter een nieuwe bak zou kopen en alles zou laten installeren.
Hij raadde haar af om een eigen vista te kopen omdat dat standaard geïnstalleerd staat.
Als ze mij een nieuwe bak zouden verkopen zou ik er een vista versie bij willen kopen en niet sukkelen met een reeds geïnstalleerde aangevuld met een eventuele recovery.
Dat is dus haar probleem in eerste instantie alleen heeft ze geen recovery cd. Heb haar dat duidelijk gemaakt maar zij beweerd dat ze geen vista of xp of wat dan ook nodig heeft als ze een nieuwe bak zou kopen en blijft voet bij stuk houden.
Ik vind het jammer dat ik haar niet kan overtuigen, want ondanks het feit ik een leek ben bedoel ik het goed met haar. Zij verweet me dat ze daarvoor zoveel geld moes betalen en dat het een nutteloos iets is. Ik vind het moeilijk om uit te leggen dat een besturingsysteem echt niet nutteloos is als je een probleem krijgt. Hoe krijg je dat in iemands hoofd?
Ik ga nu alle programma's installeren en laat haar een antivirus kopen, want een gratische download kan mijn vertrouwen niet wekken.
Ik veronderstel dat ik dan die verbinding wel makkelijker kan maken en dat morgen alles achter de rug is. Alleen moet ik afwachten of ik morgen de tijd vind, want morgen moet ik met mijn dochtertje naar het ziekenhuis voor ondezoek. Mss word het dus overmorgen.
In ieder geval zal ik hier berichten, want ik ben enorm dankbaar met jullie hulp, en wil jullie het verder verloop laten weten.
 
TCP_IP
Als Bill Gates langs komt om dit uit te leggen misschien Pfft ?

Als je Vista licentie een OEM is (dus niet uit de winkel maar voorgeinstalleerd op je PC) dan werkt het waarschijnlijk niet.

Waar woon(t) je/zij ergens in de buurt? Als het niet lukt ben ik zelfs bereid om het zelf even te doen inmiddels.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
kizmet
Hallo,

Wij zijn van Brugge. Wij hebben een gekochte versie van vista en niet vooraf geïnstalleerd. Ze wil echter na de zomer een nieuwe bak kopen op aanraden van haar zoon. Daarom dacht ik dat ik die maand en die paar weken wel even kon overbruggen.
Mijn man vind dit zeker geen leuk idee en ik ben ook heel erg tegen zomaar copiëren. Ik ben zelfs principieel tegen het downloaden van muziek als de cd's beschikbaar zijn in de winkels. Wij kennen een aantal artiesten die het heel moeilijk hebben om nog een cd te kunnen maken, terwijl ze zeker zeer goed materiaal hebben en dat komt dus voornamelijk door de downloads, al dan niet legaal en betaald.
Vandaar dat ik daar zeker geen voorstander van ben, en ik voor mezelf toch zeker een aangekochte versie heb, ook al is het mss niet echt een vergelijk.
 
TCP_IP
Beetje de andere kant van Nederland zeg maar Pfft

Ben je een van de weinigen denk ik tegenwoordig nog (1/3 van nederlanders doet dit wel). Zelf geef ik er niet zoveel om vooral omdat ik het meestal toch eenmalig gebruik (software), bekijk(films) en luister (muziek). Maar goed dat is een andere discussie.

Maar haal je Vista dan ook zelfs van je eigen PC? 1 licentie betekent 1 PC.

Maar back-on-topic, screenshot van apparaatbeheer zou verhelderend zijn in dit geval.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
kizmet
Hallo,

Sorry, ik kon niet eerder antwoorden. Ik hoop dat ik hier vind hoe ik die screenshot moet plaatsen. Ik ga dat nu dus even bekijken
Ik vind het zo dadelijk niet.
Ga even vlug kijken en kom dan zo vlug mogelijk terug met de screenshot. Indien jullie me ermee willen helpen, welkom hoor. Zo'n dwaze dingen gebeuren dus met leken, Hihi
Joepie gevonden
teju te vroeg gejuicht

Dan toch gelukt, maar waarschijnlijk niet leesbaar genoeg. Dus hulp is welkom om me te vertellen hoe ik het leesbaarder maak.
Ikzelf dacht aan kleinere stuken maar dan groter. Logisch? nee he, ik bedoel van het origineel grotere deel kleinere stukken maken die elkaar opvolgen en dus een puzzel vormen. Laat maar weten.
kizmet voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door kizmet op 23 juli 2009, 20:57
 
kizmet
Hallo,

Even laten weten hoe het hier gaat. Sorry voor de wat late update.
Ik heb een tweetal dagen niet aan de pc van mijn vriendin kunnen werken, vandaar.

Vandaag geweest en alle problemen met het internet zijn opgelost.

TCP-IT voorstelde in het eerste antwoord om naar de Lan verbinding te gaan kijken en daarmee was het opgelost.

Nu is de pc volledig in orde. Ik moet nog juist mijn toetsenbord verwisselen voor het hare, dat draadloos is. Ik hoop hiermee geen probs te krijgen, want ik ben een liefhebber van kabbeltjes ergo nog nooit wireless gewerkt.

En ik moet de muziek nog aan de praat krijgen.
Ik dacht dat het probleem misschien zou zijn dat de driver niet geïnstalleerd zou zijn van de geluidskaart, maar kan geen gegevens vinden.
Om de gegevens op te sporen heb ik al naar vanalles gaan kijken, maar ik kan het niet echt vinden (specifiek geluidskaard). Gegevens moederbord natuurlijk wel, maar dat ben ik ondertussen wel vergeten.
Dacht met realtek het probleem op te lossen, maar dat lukte niet.
Heb dan maar Aida32 gedownload, maar het was al zo laat dat ik het niet meer uitgeprobeert heb.
In ieder geval denk ik dat het echt de driver is. Als iemand een ideetje heeft...

En verder sukkel ik ook met haar webcam. Het ding werkt. Als je het prgje opend dan zie je jezelf wel zitten en bewegen, het kan ook een foto nemen, maar als je via msn wilt werken kan je wel webcam ontvangen maar je eigen beeld blijft zwart.
Ik heb zo'n spel niet thuis, dus het is ook weer iets nieuws, en één van de dochters vertelde me dat het ding stuk is. Dus ik weet het niet echt...
Maar voorlopig is dat dus het enige wat nog moet gebeuren.
Jammer voor mijn vriendin maar ik kan niet eerder dan donderdag, terwijl ik zelf toch ook wil weten hoe ik het er van af zal brengen. Dus het zal lang wachten worden.

In ieder geval allemaal hartelijk dank voor jullie hulp.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Philips SNA 6600/18 dringend hulp a.u.b.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
hulp Algemeen : 1 24 feb 2018
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid : 15 08 mei 2017
hulp nodig: Probleem met Online internet Klacht over Online : 2 30 okt 2011
hulp bij instalatie Thomson TG712 gevraagd Helpdesk : 11 16 feb 2011
hulp bij opzegging isdn Frequently Asked Questions : 9 20 nov 2010
Advertentie