obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
snelheid online en poort openen
renegade66
draai je via een eigen server? dan kom je op 128 niet hoger dan ongeveer 7 luisteraars. ik draai op 64kb/s en dat gis redelijk goed te beluisteren. anders zou ik denken om een stream server te huren. dan heb je er geen last van. maar kost aleen een beetje geld.
 
renegade66
heb je nog een antwoord over wat het kan zijn met mijn poortforward, tcp_ip?
 
bert utrecht

Quote

bert utrecht schreef:

Quote

renegade66 schreef:
ik draai sam broadcast voor mijn internetradio en heb die poorten nodig voor mijn database.

ik draai via shoutcast soms op 128kb/s
maar kom nu niet boven de 72kb/s uit
poort 8000
8x72= 562
dus ik kan nu 4 luisteraars hebben op 128kb/s
sinds ik de livebox van orange heb

ben een ex piraat
en wil soms ook de stream gebruiken


http://klompenboer.nl/Erik/Kranten%20...29sept.jpg
ik zou vandaag telefoon van online krijgen maar die heb ik niet gehad
ze zouden me op bellen of alles nu wel goed is
maar ik denk dat ze nu wel mee aan het lezen zijn dat
de snelheid down /up nog niet goed is
Gewijzigd door bert utrecht op 23 augustus 2009, 22:01
 
renegade66
je maximale up is 1024, dat zou betekenen 1024kb/s : 128kb/s = 8 luisteraars. volgens mij is jou bedoeling dat je meer luisteraars wilt hebben en dat kan alleen als je via een hostingprovider een stream besteld. kost je ongeveer 40 euro/pm en dan heb je ongeveer 50 luisteraars. maar ik denk niet dat dat je bedoeling is toch?
 
bert utrecht

Quote

renegade66 schreef:
je maximale up is 1024, dat zou betekenen 1024kb/s : 128kb/s = 8 luisteraars. volgens mij is jou bedoeling dat je meer luisteraars wilt hebben en dat kan alleen als je via een hostingprovider een stream besteld. kost je ongeveer 40 euro/pm en dan heb je ongeveer 50 luisteraars. maar ik denk niet dat dat je bedoeling is toch?


nee dat bedoel ik niet ik heb nu maar 72kb/s upload
geen 106kb/s
had ik met de livebox wanadoo wel
mijn adapter was toen stuk kreeg een andere modem en adapter die van orange en de snelheid was en is een stuk minder
 
renegade66
zijn er nog mensen die mij kunnen uitleggen waarom ik niet meer dan 8mb kan krijgen van online op een adsl2+ centrale.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid online en poort openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie