obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Wel Livebox, geen signaal
Tequila

Quote

bj schreef:


Tot die tijd behelp ik mij met de onbeveiligde wifi lijnen van een stuk of 3 buren... ;-)


haha, had ik ook geprobeerd toen ik zonder zat. kon helaas geen verbinding krijgen :p
 
NITRO
Monteur kwam idd om te bevestigen dat ik het goed had aangesloten.. het zou in de lijn van de KPN liggen.. dus hopelijk vanavond internet....Frown
 
Tequila
Ze hebben een monteur gestuurd? Shock

moest je daar extra voor betalen?
 
Maartuh
Als de een 2e of 3e lijns helpdeskmedewerker hem stuur niet Wink
 
NITRO

Quote

Tequila schreef:
Ze hebben een monteur gestuurd? Shock

moest je daar extra voor betalen?


Geen extra betalingen. Bij Orange bestond het vermoeden dat het verkeerd was aangesloten. Ik heb niet gevraagd om een monteur, zou ook niet getekend hebben. In ieder geval heb ik hioervoor nog geen rekening ontvangen en ik heb ook geen akkoordwerkzaamheden hoeven tekenen.

De fout bleek bij KPN te liggen. De monteur riep iets over een 24-uurs service, dit werd herhaald door een service medewerker.. Na navraag bleek er bij KPN helemaal niet zoiets te zijn als een 24-uurs service. De intentie was om eigen klanten binnen 48 uur te helpen.. dat betekent dus automatisch voorrang voor Het Net, Planet, KPN etc...

Uiteindelijk is dit afgelopen maandag verholpen en moet er nog een andere switch, van Orange, onder beheer van KPN, gereset worden. Kortom.. ik wacht nog steeds...

Ik hoop wel dat de stabiliteit in orde is anders ga ik toch nog weg bij Orange, onder de juiste voorwaarden, ik geloof dat artikel 2.3 van de algemene voorwaarden daar nog enig soelaas biedt.
 
Tequila
Ah, ik las namelijk ergens anders dat ze de laatste monteurs stuurden. (zonde van het geld en tijd lijkt mij om bij mensen thuis te kijken of je aansluiten wel goed is gegaan - ze moeten toch goed weten dat het daar niet aanligt)

erg effectief gaat Orange niet te werk..

maar goed ik hoop dat je verbinding het snel doet.
 
NITRO

Quote

Tequila schreef:
Ah, ik las namelijk ergens anders dat ze de laatste monteurs stuurden. (zonde van het geld en tijd lijkt mij om bij mensen thuis te kijken of je aansluiten wel goed is gegaan - ze moeten toch goed weten dat het daar niet aanligt)

erg effectief gaat Orange niet te werk..

maar goed ik hoop dat je verbinding het snel doet.


Ik hoop ook dat het stabiel werkt.. ik weet nu wel waarom Orange zo goedkoop is.... Wink
 
NITRO
Uiteindelijk is het gelukt... nu alleen de instellingen nog ivm webhosting en dergelijke... Ik ga nog wel praten over de ingangsdatum van de 30 dagen bedenktijd termijn...
 
Tequila
Dat is goed nieuws Nitro.

enne bj, zou ze een flesje wijn brengen Wink
 
NITRO

Quote

Tequila schreef:
Dat is goed nieuws Nitro.

enne bj, zou ze een flesje wijn brengen Wink


Ik mag hopen dat je bedoelt dat ze mij een flesje bier komen brengen....Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel Livebox, geen signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie