obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
is Thomson TG712 geblokkeerd?
eNdEmiOn
Chippie, ga naar toolbox -> Delen van spelen & toepassingen. Hier kun je nogal onoverzichtelijk en verwarrend poortjes forwarden. Ik neem aan dat je daar naar opzoek was?
 
Hive275
Check!

Vandaag voor het eerst aangesloten en al 2x gebeld met online..

Uiteraard snelheid (4Mbit)
En ik zou graag de DHCP uit willen schakelen en het ip van de TG712 willen veranderen (dit kan)

Had me van te voren even ingelezen of ik iets kon met dit modem..
Maar daarbij geen rekening gehouden met klant "vriendelijke" firmware.

Meestal kan je er nog wel in met eoa administrator wachtwoord maar dit was onmogelijk volgens Pieter van de Helpdesk.

Een brief sturen was wel mogelijk (tuurlijk kan dat, gebeurd toch niks mee)

Zeker niet als mensen zoals ik dan maar gaan zoeken naar originele firmware (of beter)

Mijn vragen hier zijn dan ook vrij simpel

1) Hebben jullie hierover een brief gestuurd? (als ik de enige ben gaat er zeker niks gebeuren)

2) Kan er namens de Online gebruikers groep een brief gestuurd worden? (Bij Casema/Wanadoo/Ziggo hielp dit wel, dan schoten ze in de stress als er iemand belde van de Wanadoo gebruikersgroep.

3) Hebben we hier al een mooie oplossing gevonden? (firmware, wachtwoord oid)

Ik wil best een nette maar krachtige brief opstellen maar in naam van Online gebruikers groep zet dit vaak meer zoden aan de dijk.

En ja natuurlijk hadden ze dit van te voren moeten melden!

Het modem kent nare restricties..
 
I R Baboon
1) Ik stuur nooit brieven, dus....
2) Moet je vragen aan de modjes, die weten vast meer...
3) Nee, geen oplossing/workarounds.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
walterkevin
stuur maar een brief en zeg dat ze gewoon alles moeten unlocken behalve dingen zoals:
de standaard telefoon instellingen.
Internet instellingen.


onie dan?
 
katip2000
ik wil voipbuster instellen. Maar dat is mij niet gelukt. Hoe kan ik voipbuster instellen?
 
I R Baboon
Met de 706 of 712 router van Online kan je geen Voipbuster instellen.
Alleen met een eigen VOIP router zal dat lukken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'is Thomson TG712 geblokkeerd?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 aug 2017
Website geblokkeerd? Algemeen : 12 03 jan 2016
Geblokkeerd internet Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 3 01 aug 2015
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Advertentie