obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Internet valt uit met klik?
harlekein
Ik heb hier ook last van en wordt er knettergek van. Ik heb al 3 keer een nieuwe modem gekregen, een paar keer hebben ze op de centrale wat gedaan, maar na 2-3 maanden komt het probleem weer terug.

Mijn situatie is gelijk aan die van topicstarter. Ik woon in een flat en het ISRA punt bestaat niet in mijn woning. Waar dit wel zit? Geen flauw idee. Ik heb gewoon een telefoonstekker aansluiting in mijn woonkamer. Meer niet.

De laatste keer kwam er een monteur langs die de draadjes heeft vastgemaakt. Toen ging het weer een periode goed en nu valt het weer meerdere keren per dag uit. Eergisteren heb ik zelf het contact opengemaakt. Draadjes opnieuw losgeschroefd en weer goed vastgemaakt en toen is het twee dagen goed gegaan. Maar nu dus weer: Een harde klik en weg verbinding.

Ik vermoed dat het komt omdat er te veel 'load' over hetzelfde punt gaat, binnen het gebouw. Google maar eens op 'klapperlijn adsl'. Dat is hetzelfde symptoom.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt uit met klik?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie