obey-robots.txt
23 Maart 2019, 18:33
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [131 stemmen]
64% [131 stemmen]

Stemmen: 204
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Betaal ik wel of niet voor modem?

CnC
sovanzomeren schreef:

Bedankt voor je antwoord CnC. 50 euro dus voor een kapot modem zucht...
Ik zal de klantenservice bellen.


Ik weet bijna zeker dat, als je vriendelijk het gesprek in gaat, de helpdeskmedewerker je wel matst en/of zijn uiterste best zal doen om diegene die hier het eindoordeel over heeft te overtuigen je te matsen.
 
sovanzomeren
Zojuist van de telefoon met de Online klantenservice. Alles uitgelegd en gelukkig ik hoef het modem niet terug te sturen. Er zijn ook geen kosten aan verbonden.

De medewerker was zeer vriendelijk en gaf toe dat tijdens het omruilen er tegen mij niet vertelt is dat ik het oude modem moest terug sturen. Dit was ook niet de eerste keer dat dit gebeurde wist hij te melden.

Een plusje erbij voor Online.
 
matara
Als het abonnement beëindigd wordt, dan dient het modem retour gezonden te worden.

Normaal hoeft het modem niet retour als er een defect is, maar momenteel valt op dat de modems wel erg vaak een defect vertonen, dit wil online onderzoeken. Het is namelijk nogal vreemd dat het modem zo vaak en zo snel een defect vertoond en het is wel de bedoeling dat men een goed product ontvangt die niet om de haverklap problemen geeft.

Vraag niet om cisco apparatuur, want daarvoor is het abonnementsbedrag gewoon te laag. Wel is het de bedoeling dat de apparatuur kwa kosten binnen de verwachting valt kwa levensduur en dat is zeker wel een aantal jaar en niet een paar weken/maanden.
 
CnC
matara schreef:

Als het abonnement beëindigd wordt, dan dient het modem retour gezonden te worden.

Normaal hoeft het modem niet retour als er een defect is, maar momenteel valt op dat de modems wel erg vaak een defect vertonen, dit wil online onderzoeken. Het is namelijk nogal vreemd dat het modem zo vaak en zo snel een defect vertoond en het is wel de bedoeling dat men een goed product ontvangt die niet om de haverklap problemen geeft.

Vraag niet om cisco apparatuur, want daarvoor is het abonnementsbedrag gewoon te laag. Wel is het de bedoeling dat de apparatuur kwa kosten binnen de verwachting valt kwa levensduur en dat is zeker wel een aantal jaar en niet een paar weken/maanden.


Het nieuwe beleid sinds september is dat bij defecten de modems ook retour moeten. Enerzijds om storingen te onderzoeken en anderzijds omdat er helaas klanten tussen zitten die de modems verzamelen en bijv. verkopen op marktplaats. Met als extreem geval iemand die in zijn herenhuis mbv 12 modems een dekkend wifi-signaal probeert te krijgen.

Hoe dan ook, ga er vanuit dat bij zowel beëindiging als een omruil het oude apparaat retour moet. Je kunt in deze situatie beter een "Ja, tenzij"-mentaliteit hanteren.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Betaal ik wel of niet voor modem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel modem herstart regelmatig. Zyxel configuratie en problemen 6 11 maart 2019, 13:19
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen 27 16 januari 2019, 19:44
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 8 24 december 2018, 15:26
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen 2 19 december 2018, 22:17
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 1 19 december 2018, 17:54
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo09:36:32
| stdijk 1 dag
| Esperes 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2019, 18:48
ik heb 2 probleen met mijn DM800 HD se, probleem 1 na dat alles is geconfigureerd en je dan hem van de netspannig afhaal ben ik alles weer kwijt, het lijkt net of hij zijn geheugen niet vast kan

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30