obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Installatie handleiding of CD thomson ST706
I R Baboon
Dus het modem hangt niet solo aan de telefoonlijn?
Aan je ISRA punt mag alleen je modem aangesloten worden.
De telefoon (en de verdere aftakkingen) moeten op de telefoon uitgang van het modem aangesloten worden.
Er mag dus geen aftakking bevinden voor het modem.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Jeff
Plaatje erbij voor de duidelijkheidh0g7bxzj
3343509335
 
icethi
speedtestyg

Uploaded with ImageShack.us

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 15 2011 07:04:12:
De telefoonbekabeling is steeds verlengd vanaf het ISRA-punt totdat
deze uiteindelijk in mijn studiekamer terecht kwam

Mijn telefoon hangt uiteraard aan de modem en is niet afgetakt. Waarom
(traag) internetten met de HuaWei modem wel mogelijk is - verbaast mij wel ?!?!?
Gewijzigd door icethi op 15 juni 2011, 07:04
 
icethi
Sorry, ik was de afgelopen dagen nogal druk.

Maar ik heb vandaag overal gemeten met speedtest.net

Bij het ISRA punt in de woonkamer kreeg ik 14,04 mbs download

In de slaapkamer kreeg ik
[URL=http://www.speedtest.net]1348454949

Kortom de boosdoener is de doorgetrokken lijn van de slaapkamer naar de studiekamer.

Bedankt voor jullie hulp ! Ik moet zeggen dat online best fatsoenselijke snelheid aanbiedt :-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie handleiding of CD thomson ST706', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
m7 101 installatie problemen Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 27 dec 2015
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Installatie digitale televisie Algemeen : 2 31 mei 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Advertentie