obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
huawei hg655d en server
window

Quote

Je hebt de firewall van de router aangepast?
Waarom? En wat heb je dan gedaan ermee?



ik heb de firewall aangepast omdat de portforwarding niet werkte (ondertussen weer op default) want je moet wat, tenminste als dingen niet werken zoals ze moeten werken.
ik heb ook andere poorten geprobeerd maar zonder resultaat.

Quote

Ergens moeten dan nog instellingen staan die het tegenhouden.

Poorten toewijzen onder "geavanceerd=>Nat=>poorttoewijzing" Zou voldoende moeten zijn..

Bij mij staat de firewall op aan, zonder extra regels te hebben toegevoegd.


Absolutely heb jij ook een huawei hg655d en is je provider ook online? als dat zo is dan zou het probleem bij mijn comp. moeten zitten wany als het bij jou wel werkt en bij mij niet zit het probleem dus bij mij.
 
window
ik heb het modem al diverse keren gereset en dat heeft niets uitgehaald, ook heb ik de firewall helemaal uitgezet en ook dat mocht niet baten.

ik zal wel zo'n brakke hebben dan...

ondertussen ben ik nu wel door alle mogelijkheden heen om er nog wat van te maken, ik weet 't niet meer...Shock
 
I R Baboon
Je hebt blijkbaar iets veranderd, want je server is zichtbaar voor mij.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
window

Quote

Je hebt blijkbaar iets veranderd, want je server is zichtbaar voor mij.


huh? ik kom er sinds gisteren al niet meer op omdat ik de onderstaande error krijg van windows live domains.
dat heeft niks met mijn server of router te maken want das een probleem van windows.

ook via het intern ip 192.168.1.67 kom ik er niet op, de enige manier om op de server te komen is via mijn andere computers
of natuurlijk de server computer.

"an unexpected has occurred commucating with the windows live domains service 80000190"
 
I R Baboon
Nu krijg ik een time-out.
In de tussentijd iets verandert?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
window
nee ik krijg nog steeds de onderstaande error:

"an unexpected has occurred commucating with the windows live domains service 80000190"


ook een nieuw domein aanmaken kan op 't moment niet

edit:

ik kan nu wel weer in het eigen netwerk inloggen, stom van mij, tikte verkeerd ip inSad
Gewijzigd door window op 01 november 2011, 02:43
 
I R Baboon
Je bent weer zichtbaar!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
window
ja idd, bedankt voor het checken.

ik heb besloten om te installatie van home server helemaal opnieuw te doen, ik heb het idee dat er toch iets niet goed gegaan is.
gelukkig heb ik er nog niks opstaan dus kan een nieuwe installatie geen kwaad.


bedankt voor alle hulp en tips, jullie horen weer van me...hoop ik!...Wink

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 02 2011 19:47:10:
hoi ben ik weer Smile

de server opnieuw geinstalleerd en eigenlijk is er niks veranderd, ik heb nog steeds rooie kruisen staan in mijn domain en router configuratie maar raar maar waar alles werkt gewoon.
ik kom zelfs op de server (remote) buiten mijn eigen netwerk dus 't gaat goed...

check de link http://at-jodis.homeserver.com/

er staat nog niks op maar daar ga ik natuurlijk nog aan werken Grin

nogmaals bedankt voor de hulp Cool
Gewijzigd door window op 02 november 2011, 19:47
 
I R Baboon
Werkt inderdaad prima. Smile

Succes met je server!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'huawei hg655d en server', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Advertentie