obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Helemaal radeloos met het verkrijgen van internet
Jacky_72
http://img442.imageshack.us/img442/8426/livebox.png

hoop dat ik dat wel goed heb gedaan
 
I R Baboon
Prima gedaan!

Helaas zie ik niets vreemds ertussen staan.
Het Mac filter staat op inactief. Dat is het dus ook niet.

Is op die pc een beveiligingspakket of firewall actief?
Die zou ook de verbinding kunnen tegenhouden.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Jacky_72
Ik zou eventueel kunnen proberen om een screenshot te maken van de ipconfig of cmd of hoe dat heet ...daar staan een heleboel cijfertjes lettertjes en instellingen waar ik echt TOTAAL geen benul van heb .. misschien laat ik nu wel teveel zien hahaha ik zou het niet weten... hoop niet dat het gevaarlijk is voor het op het forum te zetten anders moet je het me even zeggen dan verwijder ik het meteen .

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 05 2012 18:54:55:
http://img685.imageshack.us/img685/3057/printscreencmd1.png
Hier is het 1ste gedeelte van een hele hoop abracadrabra voor mij...
als je nog meer moet zien dan hoor ik het welWink
Gewijzigd door Jacky_72 op 05 februari 2012, 18:54
 
I R Baboon
Je hoeft niet bang te zijn dat je teveel laat zien.
Er staat alleen info over je eigen netwerk. Daar kan een buitenstaander weinig mee.
Anders verwijder ik wel wat geheim moet blijven..Wink

Het screenshot helpt ons niet zoveel.
Hij is immers gemaakt met een werkende bedrade netwerkadapter.
Je moet dat nog eens doen met met een actieve wireless kaart.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Jacky_72
Heel fijn van je dat je zo behulpzaam probeert te zijn ...en dat je het verwijderd als ik onwetend iets erop zou zetten wat niet voor andere geschikt is Wink

maar hoe moet ik dat doen dan zo een screenshot maken van een actieve wirelesskaart?
 
I R Baboon
Is ook niet zo logisch, ja.

We gooien het over een andere boeg.
Herstart de pc en hou [F8] ingedrukt.
Je krijgt dan een menu te zien en daar moet je kiezen voor beveiligde modus MET netwerkmogelijkheid.
Als het opstarten gedaan is, moet je weer eens proberen of je nu wel een verbinding krijgt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helemaal radeloos met het verkrijgen van internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie