obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Huawei hg655d modem. USB benaderen
SuskeTeflon
Baboon, ftp werkt super. Bestanden naar usb kopieren gaat helemaal goed.
Muziek speel ik in de huiskamer af met de Sony Squeezebox. Dit is een mediaplayer, die via wifi contact maakt met mijn netwerk, zodat ik muziek van mijn harde schijf kan afspelen.
Sinds ik de Huawei modem heb geplaatst kan de squeezebox niet meer verbinden met wifi.
Nu heb ik even de firewal van de huawei uitgeschakeld. Mijn squeezebox maakt nu wel verbinding, maar het lijkt me niet veilig om de firewall zomaar uit te laten staan. Het ip adres van de squeezebox is 192.168.1.65
Zou je me nog even aan willen geven hoe ik deze firewall nu kan aanpassen om verbinding met de squeezebox te kunnen krijgen ?

Update:
De squeezebox heb ik een hard reset gegeven en opnieuw laten verbinden met wifi. Probleem opgelost Grin
Gewijzigd door SuskeTeflon op 29 februari 2012, 20:00
 
I R Baboon
De firewall van de Huawei moet je altijd aan laten staan.
Dat is je eerste en belangrijkste bescherming tegen indringers.

Uitzonderingen daargelaten, hoef je nooit die firewall aan te passen.
Als je graag iets naar het internet open wilt stellen, moet je gebruik maken van UPnP, DMZ of poort toewijzing.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei hg655d modem. USB benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie