obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
foutcode 0x800CCC92 komt steeds terug sinds 1 aug..
lidy
Neeeeeee haha ik was je niet vergeten! Wel je naam maar is niet persoonlijk bedoeld, want vergeet bijna altijd namen van mensen en dieren Pfft

Ging er van uit dat NIEMAND mijn mailprobleem snapte!Sad

En....nee surfen en rest werkt allemaal wel goed!
Gek genoeg kwam deze notificatie bv net wel in de online OE6 inbox binnen via gmail die ik erin geïntegreerd ook heb Wink

Wat ik vooral niet begrijp is dat ineens en zonder bv updates,herstelpunt ophalen, of bv eens een nieuw progje of sporadisch hier een kat of hond iets "verkl**t op de
pc die altijd wel aanstaat, dit nu gebeurt pff...
 
I R Baboon
De laatste foutmelding is niet dezelfde fout als eerder.
Ik kan smtp.orange.nl ook niet pingen.
Dus die server bestaat niet meer, vermoedelijk.

Wijzig dan smtp.orange.nl naar smtp.online.nl.

Overigens is de smtp server voor verzending nodig.
Mail ontvangen doe je met de pop3 server.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
lidy
Alle 4 die van online zijn heb ik nu pop3.online.nl ingesteld(ook pop.online werkt) en ook smtp.online.nl. nu, en dit WERKT voor nu WEL goedGrin

Bedankt dus, hoewel ik nergens las dat ineens deze instellingen moesten? Wink
 
I R Baboon
Online is de rechten op de naam Orange kwijtgeraakt.
En dan is de naam smtp.orange.nl nu ook verdwenen.

Overigens is op zich niets veranderd.
Beide namen (stmp.orange.nl en smtp.online.nl) leiden vroeger naar één en dezelfde smtp server.
Dan is het ook niet zo vreemd dat het allemaal weer prima werkt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
lidy
Toch snap ik het nog niet echt, sorry!

Wel dat al eerder aangegeven werd dat alle mails naar een nog orange.nl adres zouden vervallen en dus niet meer via pop of pop3 binnen zouden komen...
Had ik ook voor 1 augustus allang aangepast qua servers (op online en daar de "gebruikersnaam" ..)

Waarom dan ineens zonder vooraf melding van nu dan T-mobile ineens en dit zomaar zonder iets hier intern te veranderen in de pc (ook geen phishing kans of spam en andere meuk) spontaan geen mails meer binnen of kan op verzenden via de smtp server?

En nog vreemder was dat alsnog zo tussendoor WEL mails die recent van tijd waren gewoon binnenkwamen maar dan meer in vlagen de hele 24 uur zo door?
 
I R Baboon
Waarom je soms geen mails krijgt en soms wel, kan ik weinig over zeggen.

Wat we wel weten is dat alles waar 'Orange' in voorkomt, mailadressen en servers, niet meer bestaat.
Dat veroorzaakte de laatste foutmelding die je gaf.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'foutcode 0x800CCC92 komt steeds terug sinds 1 aug..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Internet valt steeds weg Zyxel configuratie en problemen : 21 15 mei 2017
Advertentie