obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Draadloze internetverbinding lukt niet
freeze
Beste Baboon,

Het lukt me niet het screenshot te uploaden. Voor imageshacks en tinypics moet je weer een account openen en ik heb er al zoveel. Daarom volgt hier een beschrijving van het screenshot, in de hoop dat je daar wat aan hebt:
Ik zie vijf kolommen SSID, Channel, RSSI, Security, MAC Adress en Max Rate
Bovenaan bij SSID sta ik, bij channel staat 10 + 14 Bij RSSI -74 bij security WPA2 Personal
Daaronder: HG655D, channel 2 RSSI -85 security WEP
Daaronder: Kat Kleine ( zal wel een schuilnaam zijn) channel 6 RSSI - 91 security WPA Personal
Weer daaronder: Kat Kleine gast channel 6 RSSI -91 security open
En dan nog: H220N83FB29 channel 1 RSSI -85 security WPA2Personal
ik hoop dat je hier wat aan hebt...
 
I R Baboon
Ik heb nog nooit een account moeten pakken bij ImageShack of Tinypicks.
Gewoon direct uploaden via de buttons in de home screen van de site.
Maar het maakt niet uit. Ik kom er wel uit met je verhaal.

Qua channels zit je goed 10+14. Er zit geen andere in de buurt.
Maar 74dB is niet zo sterk signaal.
Zit je ver van de router af of zit je achter muren of zo?

Probeer eens of je dichterbij de Huawei kan komen en check dan of het signaal sterker wordt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
freeze
Ik zit niet achter muren of zo. Wel weet ik dat de centrale hier zo´n twee km vandaan staat. heeft dat invloed?
Als ik dichterbij de Huawei kom wordt het signaal idd wat sterker. Dat is het dus waarschijnlijk.
Baboon, bedankt voor al je adviezen en tijd Smile

freeze
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze internetverbinding lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Wegvallende internetverbinding met bijzondere log Zyxel configuratie en problemen : 2 11 feb 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie