obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG665d modem en Apple's AirPrint
Gudrunu
Ik heb inderdaad versie B050. Ik ben nogal "onwetend" m.t. Termen; wat is een fabrieksreset?
 
I R Baboon
Een fabrieksreset is een algeheel wissen van alle instellingen.
Dan is de toestand van het modem weer 'als vanaf fabriek'.

De resetknop aan de zijkant is daarvoor gemaakt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Gudrunu
Dat heb ik inderdaad gedaan, maar geen resultaat! Ook heb ik de stekker er een keer uitgehaald en na een minuutje weer aanesloten. Niets helpt. Dus ook de nieuwste firmware B050) werkt dus niet naar ehoren. Ik ga ten einde raad de helpdesk nog maar eens bellen.
 
I R Baboon
Ik denk niet dat je dit veel verder zal brengen, maar je kan het proberen.

Wij adviseren vaak om een eigen router in te zetten die wel aan je wensen kan voldoen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Gudrunu
Ben ik dan niet mijn telefoonverbinding kwijt?
En is er dan ook nog een specifieke router die u adviseert?
 
I R Baboon
Nee, telefonie wordt automatisch ingeladen.
Je kan de situatie vergelijken met toen je het modem voor eerst uit de doos pakte.
Naar die toestand gaat dan het modem.
De firmware update blijft wel nog aanwezig.

Het is een beetje moeilijk om je goed advies te geven.
Ik heb geen Apple spullen, dus ik kan zelf niets testen.
Dus ik weet niet met zekerheid of het probleem bij de Huawei ligt of niet.
Daarom het advies om te resetten naar fabrieksinstellingen.
Dan begin je weer met een schone lei.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Gudrunu
Ok. Thnx. Ik ga morgen verder stoeien.
Prettige avond
 
I R Baboon
Succes ermee!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG665d modem en Apple's AirPrint', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie