obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
Email verzenden lukt alleen op thuislocatie
hoevenaars
dag, ik heb jullie tips gelezen en het zojuist geprobeerd. Helaas lukt het me niet. Ik heb de inkomende server op 'online' laten staan. Dat klopt toch? Als uitgaande server heb ik gmail.com ingevuld. De inloggegevens heb ik laten staan, maar die horen bij de online mail.....
Als ik ze invul met de gegevens die bij mijn gmail account horen, dan lukt het testbericht niet, en andersom ook niet.
Wat heb ik over het hoofd gezien? Ik probeer dit namelijk al best lang op te lossen en ben zeer verheugd dat ik het op dit forum zie staan!

Dank alvast!
 
Tiger
Misschien kan je hier iets mee doen in de bijgevoegde link staat hoe een e-mailaccount van gmail aan te maken in Outlook http://www.easylearning.nl/gmail-account-outlook-tonen/
 
hoevenaars
ik zal er naar kijken. Maar ik wil niet perse een g,mail account installeren in outlook. De bedoeling is om vanuit een andere lokatie dan thuis te kunnen versturen vanaf mijn online mail. Dat gaat niet met de uitgaande server SMTP.online.nl
 
Tiger

Quote

hoevenaars schreef:

ik zal er naar kijken. Maar ik wil niet perse een g,mail account installeren in outlook. De bedoeling is om vanuit een andere lokatie dan thuis te kunnen versturen vanaf mijn online mail. Dat gaat niet met de uitgaande server SMTP.online.nl

Dat klopt daar heb je de server van Online ook niet voor nodig je kan toch je gmail account via de de site van gmail maken sla die pagina op ik heb dat met Hotmail en werkt goed.
 
Lutz
Kijk, je loopt tegen het volgende probleem aan: online is een internet provider voor vast internet. Ze staan alleen het verzenden van email toe mits je verbonden bent met het online netwerk. Zodra je elders bent, en deze locatie gebruikt geen Internet van online, dan staat de server niet toe dat je mail kan verzenden. Met een webmail account, van gmail, von Outlook, of een ander gratis aanbieder, kan je wel van thuis als ook van elders een mailtje versturen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email verzenden lukt alleen op thuislocatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
Online account instellen lukt niet Email : 6 05 aug 2018
Gratis email verdwijnt per 31 Jan Email : 10 24 mrt 2017
Gratis eMail stopt Helpdesk : 4 01 jan 2017
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen : 6 20 sep 2016
Advertentie