obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
online huawei modem
Lutz
Ik herken jouw probleem. In mijn geval was het vervangen van de Huawei modem door een zelf gekochte modem de oplossing. Of het in jouw geval werkt kan ik vanaf hier niet beoordelen...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
renegade66
Ik kan wel een eigen modem plaatsen natuurlijk echter zit ik dan met de instellingen van de telefoon. Daarbij moeten ze zorgen voor een goed modem natuurlijk. Ik betaal er tenslotte wel elke maand voor.
 
Lutz
Post eens je nieuwe gegevens nadat je modem langer dan 24uur online is.

In mijn geval kon ik met mijn eigen modem ook ineens youtube filmpjes in full hd spelen, zonder dat er tussenin gehikt werd.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lutz
Ik ga ervaan uit dat je al je eigen modem een keer hardwarematig hebt geresetted door het voor een minuut of langer van de netvoeding te halen.

Of het nog wat uitmaakt weet ik niet, maar het kost ook niets.

Ik heb ook geen idee of je nu nog met een kwaliteitsmodem veel meer prestatie (of minder fouten) zal uithalen.

Ik zal het bij het modem resetten houden...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'online huawei modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Advertentie