obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Trageverbinding/internet valt weg...
dwarry
Dat het traag is sinds ik hoger ben gegaan met me internet en uitvallen nu een week
 
I R Baboon
Aha, een upgrade.

Dan is het toch interessant om je intrainwaardes te bekijken:

Status -> WAN -> tab xDSL...
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Je hebt vermoedelijk met twee fenomenen te maken: je hebt een hogere snelheid gekregen en je hebt last van je Wifi.

Deze twee problemen moet je gescheiden oplossen.

Eerst moet je je eigen verbinding controleren.

Stuur je ons je intrainwaarden? Collega Baboon is daar de aangewezen expert voor.

Download inssider en maak een screenshot. Dan kan ik naar je wifi kijken.

Dan hebben Baboon en ik wat de doen ;-)
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dwarry
Als ik thuis ben zal ik gelijk een foto uploaden

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 21 mei 2013, 17:25:25:
Heb ik bout foto's geüpload ?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 21 mei 2013, 19:01:37:
het lukt me maar niet om een foto te uploaden

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 21 mei 2013, 19:17:57:

Lutz: plaatje klikbaar gemaakt

http://s1361.photobucket.com/user/dwa...sort=3&o=0
Gewijzigd door Lutz op 21 mei 2013, 21:16
 
Lutz
Ik zal bij wijze van proef terug gaan naar 802.11g. Helaas zie ik niet alle informatie, die door inssider verstrekt wordt. Maar het lijkt alsof je niet het enige WLAN in de buurt bent.

Heb je ook een gast toegang aktief, en kan je die eventueel uitzetten?

Je moet je modem herstarten, om de wijzigingen aktief te krijgen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dwarry
Nou dat is me adapter voorme draadloos te versterken al ik me modem restart gaat hij niet meer op internet ben ik bang

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 21 mei 2013, 22:51:56:
En het klopt hij stopt er weer mee

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 21 mei 2013, 23:00:55:
IMG_1869_zpsa6b716fb.jpg.html
Gewijzigd door dwarry op 21 mei 2013, 23:00
 
I R Baboon
Waarom maak je geen screenshot?
Shift + Prt Sc en het plaatje daarna plakken in Paint.
Of gebruik een screenshot tooltje...
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dwarry
Ja dat snap ik wel maar hij upload hen niet
 
Lutz
Waarom gebruik je een versterker? De versterker is vele malen sterker dan je Huawei, dus dat verklaart de slechte performance. Staat de versterker misschien nog naast je modem?

Een betere opstelling is een apaart access point te gebruiken en WLAN op de Huawei uit te zetten...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dwarry
Ik gebruik een versterken van huawei zelf en die heb ik boven ik woon boven een winkel dus me modem staat beneden daarom gebruik ik een versterker omdat ik anders geen connectie heb in de slaapkamer en Xbox ook niet en hier voor had ik geen versterker en toen was de verbinding ook heel slecht
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trageverbinding/internet valt weg...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie