obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
afspraken m.b.t. Samsung tablet worden niet nagekomen
zmarguoum
Ik heb hetzelfde probleem met de actie van de gratis ps3. Bij het bestellen ging het allemaal goed, maar zodra het op leveren van de producten komt, echt geen goed woord voor over, drama zeg!
 
I R Baboon
Twee posten boven je staat een mogelijke oplossing om de zaak verder te helpen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
zmarguoum

Quote

I R Baboon schreef:

Twee posten boven je staat een mogelijke oplossing om de zaak verder te helpen.


Dank je wel Thumbs Up zal nog even wachten tot vrijdadgmiddag, mocht het dan nog niet geregeld zijn dan zal ik dat als eerste doen
 
I R Baboon
OK. Hou ons maar up-to-date.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
CnC
Communicatie over de cadeautjes kan beter. Er staat ergens in de bevestiging (als ik het me goed herinner) één regeltje over de levertijd; namelijk 10 werkdagen na dag van oplevering en daarna wordt er geen woord meer over gerept.
 
zmarguoum
Eindelijk!! 3,5 week te laat maar uiteindelijk toch de ps3 binnen gehad. Mijn complimenten naar de medewerker van online die alles heeft nagekeken en me om half 10 s'avond terug belde, netjes!! Alleen de leverancier, dimass daar moeten ze echt mee stoppen, wat een waardeloos bedrijf is dat, niet te geloven?!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afspraken m.b.t. Samsung tablet worden niet nagekomen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie