obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
fritzbox 7330 gekocht, welk wachtwoord?
I R Baboon
SSID is geen wachtwoord. Dat is de naam van de WIFI netwerk.
Dat en de netwerksleutel zijn niet je netwerk login.

Ik zal straks wel even kijken waar die info precies staat in de Huawei.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dutch1
dat heb ik inmiddels geleerd.
heb je verder nog even een pb-tje gestuurd.

Alles werkt nu met het Huawei-modem, alleen wordt ik wel ineens onderbroken na ca. 5 minuten als ik aan het bellen ben.

Dus is er niet een echte noodzaak om de fritzbox in te schakelen, maar ik merk wek dat de kwaliteit van de techniek beter is.
Mijn zoon uit Amerika belde daarnet en dan merk je echt het verschil tussen de Fritzbox en de Huawei.

Overigens ik heb niets tegen Chinese dingen, mijn vrouw komt er vandaan.

Dutch1
 
Lutz
De ene en de ander heeft een Huawei modem achter een Fritz!Box gehangen en regelt bellen via de Huawei en internet via de Fritz!Box.

Dan heb je, denk ik, het beste van beide werelden.

Uit eigen ervaring weet ik dat de verbinding via Huawei stabiel is, maar er zijn storingen en hick-ups. Bij mijn Fritz!Box is de verbinding net zo stabiel, maar er zijn minder storing en minder hick-ups. Het voelt alsof de downloadsnelheid groter is.

Misschien is het achter elkaar koppelen nog een idee...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dutch1
Dag Lutz,

Dank je
Wil je mij de instellingen geven en die op een rij zetten zodat ik weet wat ik moet doen?

Zou dat erg prijs stellen
Indien nodig kunnen we ook prive mailen of bellen.
Daarna wordt de informatie indien nodig vernietigd.

Dutch1
 
devious
Informatie die handig is voor andere gebruikers mag niet vernietigd worden. Ruik ik een Amerikaanse inslag bij je?
Hier vertrouwen we de buurman hoor, beetje illegaal dingetjes doen op andermans netwerk is typisch nederlands. En dat willen we zo houden.
 
dutch1
vriend, dit heeft niets met de door mij verafschuwde en ook geondertekende petities te malen.
waar het mij om ging was jouw privacy.

Hans
Gewijzigd door dutch1 op 23 juni 2013, 18:36
 
Lutz
In feite moet je een Fritz!box zoals in de FAQ omschreven als modem configurern. WLAN zal ik uit zetten. Huawei modem sluit je via een LAN kabel aan de Fritz!Box. Je dient het LAN kabel bij de Huawei op Lan port 1 in te steken. Verder moet je Huawei in bridged modus zetten. Ik hoop dat een medeforummer je de preciese instellingen kan uitleggen.

Volgens mij is er niets illegals bij, en de grap met de buurman kan ik ook niet thuis brengen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
eze2601
Hallo Hans,

Volgens mij kan je met de 7330 ook via Online bellen. De truc is om de gegevens uit de huawei te halen en deze in te voeren in de fritzbox. Hier staat een 7360, die draait als een zonnetje

Groeten,

Eric
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'fritzbox 7330 gekocht, welk wachtwoord?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Fritzbox 3490 Eigen modem configuratie en problemen : 23 18 mei 2019
Advertentie