obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
HG655d geen verbinding meer
rzeegers
Ik ga het proberen. Hopen dat het werkt. Flink balen zo zonder internet.
 
rzeegers
Nou Pfooeh dat heeft geholpen. Hij doet het weer. Waarschijnlijk dus net op het moment dat ik met de instellingen bezig was (UPnP) werd het modem geupdate en toen ik hem opnieuw liet opstarten ging het mis. Ik laat hem nu gewoon op de 023 firmware. dat werkte prima.
Bedankt voor het meedenken. Mijn dank is groot!!!
 
I R Baboon
Je moet rekening houden dat je modem weer zal updaten naar B050.
Misschien het beste dat je dat met de hand doet.
Dan gebeurt dat op een moment wanneer het goed uitkomt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
rzeegers
Dat is idd wel waar. Goede tip! Dan zal ik dat maar doen. Hopen dat het geen problemen oplevert.
 
rzeegers
Nou ik heb hem geprobeerd te updaten. Maar ik krijg hem met de nieuwe firmware met geen mogelijkheid aan de praat. Zodra ik de update heb geinstaleerd krijg ik de bovenstaande situatie weer!!
 
I R Baboon
Had je voor het flashen ook een fabrieksreset uitgevoerd?
Anders ben ik bang dat er een probleem is met je modem.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HG655d geen verbinding meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie