obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet regelmatig uitval...vanaf start al bezig
Dutchman30

Quote

JTvD schreef:

Hier is hun rechtstreekse mailadres i.p.v. via de website.
Dan kun je bestanden e.d meesturen
ksonb1@online.nl


Bedankt voor het mail adres JTvD!

P.s misschien raar , of lig het aan mij , Ik heb maar 1x post ontvangen van online ( Modem + bijbehoren ) , daarna nooit meer, ook niet via email , nu ik zag nu op de website dat ik inloggegevens nodig heb, waar te vinden? ik heb wel mail adressen geprobeerd die ik zelf heb , maar geen er van zijn de goede. hoe kan dit? , wachtwoord opvragen werkt wel , krijg het ook te horen , maar een inlog email adres , dat heb ik nooit gehad..

Gr. Dutchman30
 
Lutz
Heb je niet bij het aanmelden bij online zelf een email adres met "@online.nl" en wachtwoord verzonnen?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
JTvD
Lutz heeft gelijk.
Inloggen doe je met je eerste mailadres dat je bij online hebt opgegeven.. ook het wachtwoord wat je toen bedacht hebt moet je dan invoeren.

Als ik het snel even overdenk zou je het op de volgende manier kunnen oplossen:
Indien je het vergeten bent kun je mogelijk via ksonb1@online.nl je mailadres die je ingevuld hebt opvragen.
Op de site kun je verder met wachtwoord vergeten..
Hierna krijg je een tijdelijk wachtwoord toegezonden..
 
Tiger

Quote

JTvD schreef:

Lutz heeft gelijk.
Inloggen doe je met je eerste mailadres dat je bij online hebt opgegeven.. ook het wachtwoord wat je toen bedacht hebt moet je dan invoeren.

Als ik het snel even overdenk zou je het op de volgende manier kunnen oplossen:
Indien je het vergeten bent kun je mogelijk via ksonb1@online.nl je mailadres die je ingevuld hebt opvragen.
Op de site kun je verder met wachtwoord vergeten..
Hierna krijg je een tijdelijk wachtwoord toegezonden..


Inloggen doe je met het het mailadres en wachtwoord wat je als eerste hebt gekregen en dat is je hoofd emailadres tenminste dat werkt bij mij nog altijd want op een alternatief mailadres kan ik niet inloggen en al die gegevens staan in de papieren die je bij de aanmelding hebt gekregen.
 
Dutchman30
ikzelf heb nooit een mail adres doorgegeven aan Online , ik krijg wel op een of andere manier mijn wachtwoord te horen als ik opbel vanaf mijn woning. maar een mail adres ho maar , ik ga wel contact opnemen met het mail adres en kijk vanaf daar wat ik kan / ga doen.

iig alvast bedankt , en ik laat nog wel wat horen!
 
Tiger

Quote

Dutchman30 schreef:

ikzelf heb nooit een mail adres doorgegeven aan Online , ik krijg wel op een of andere manier mijn wachtwoord te horen als ik opbel vanaf mijn woning. maar een mail adres ho maar , ik ga wel contact opnemen met het mail adres en kijk vanaf daar wat ik kan / ga doen.

iig alvast bedankt , en ik laat nog wel wat horen!


Na het aanmelden bij je provider (Online) krijg je toch de papieren binnen van je aanmelding met daarop vermeld wanneer je verbinding wordt opgeleverd en tevens je gebruikersnaam en het wachtwoord waarmee jij dan je e-mailaccount kan aanmaken dat betekent dan toch dat je het wachtwoord hebt.
 
Tiger
Als dit al maanden aan de gang is waarom heb je dan Online niet in gebreke gesteld als ze er niets aan doen leveren ze toch een wanprestatie.
En als je ze niet in gebreke stelt blijf je de hele periode maar aan sukkelen met je verbinding.
Voor mij is de klant nog altijd koning en als Online dit niet ziet zitten moeten ze jou maar kosteloos laten overstappen naar een andere provider want 7 tot 8x per uur uitval is te zot voor woorden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet regelmatig uitval...vanaf start al bezig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie