obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Usenet en Online, post hier je ervaringen en hulp vragen met betrekking tot nieuwsgroepen.
 Onderwerp afdrukken
Usenet/nieuwsgroep werkt niet meer?
student538
online.news.nl is de lucht uit?
 
dutch flash
Kort en krachtig antwoord, JA.
 
student538
Toen ik belde met de klantenservice van Online bleek dat het wel moest werken. Zij zeggen dit zijn de juiste gegevens online.news.nl toen ik aangaf het werkt niet wist hij verder ook niet wat de klantenservice medewerker moest doen. Kennelijk informeert Online haar medewerkers niet dat een dienst stopt?!
 
Lexzie
Dus een reden om (voortijdig) mijn abonnement stop te zetten?
 
dutch flash

Quote

Lexzie schreef:

Dus een reden om (voortijdig) mijn abonnement stop te zetten?



Omdat online geen newsserver meer gebruik ?

De meeste providers gebruiken geen newsserver meer...
 
I R Baboon
@ Lexzie

Ben je trouwens ook een beetje laat mee.
Het is al bijna een jaar geleden dat ze gestopt zijn met de nieuwsserver.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lexzie

Quote

I R Baboon schreef:

@ Lexzie

Ben je trouwens ook een beetje laat mee.
Het is al bijna een jaar geleden dat ze gestopt zijn met de nieuwsserver.


Ik zag dat de vraag hier op 31-12-2013 geplaatst was, dus dat is niet zo lang geleden. Er stond niet bij wanneer Online ermee gestopt is.
SuperSnel Internet klinkt mooi. In de praktijk kan dat dus toch niet iedereen krijgen ook al zei de postcodecheck van wel.
 
I R Baboon
Dus je wilt graag weg bij Online?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lexzie
Nee, ik wil niet "graag" weg bij Online.
Ik wil dat Online me levert wat me voorgehouden werd door hun postcodecheck.
Volgens alle providers kan ik 30-40 Mb/s geleverd krijgen, ik heb zelfs iemand van KPN die ik persoonlijk ken erover gesproken, die de aansluitingen regelt, die heeft uitgezocht dat ik op het Bitstream netwerk van KPN zit en dat ik max. 44 Mb/s down en 4 Mb/s up zou kunnen krijgen.
Online weigert mij over te (laten) zetten op die snellere aansluiting (VDSL) en ik zit dus nu nog steeds op ADSL2+. (Heb er al meermaals contact over gehad).
Nu haal ik net de 19 Mb/s en had dus beter een abonnement bij een ander kunnen nemen (van max. 20 Mb/s) wat dan goedkoper uit was geweest.
SuperSnel Internet klinkt mooi. In de praktijk kan dat dus toch niet iedereen krijgen ook al zei de postcodecheck van wel.
 
I R Baboon
Mag ik de intrainwaardes hebben van je modem?
Dan kijk ik eens wat er precies aan de hand is.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Usenet/nieuwsgroep werkt niet meer?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Advertentie