obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Welk type modem krijg ik?
FWS
Hallo,

Ik ben nieuw hier en zit nog niet bij Online. Als ik nu Online Snel (10/1 mbit) zou nemen, welk type modem zou ik dan krijgen?

Bedankt voor de info.

Frits
 
Tiger
Eigenlijk een overbodige vraag hier want dat staat op de site van Online maar het antwoord is de Huawei HG655D.
 
FWS
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik kon het niet vinden op de Online website.
 
Tiger
Bij internet online staat de button meer informatie als je daar op klikt staat bij die info welk modem je krijgt.
 
dutch flash

Quote

Tiger schreef:

Bij internet online staat de button meer informatie als je daar op klikt staat bij die info welk modem je krijgt.



Sommige mensen kijken iet verder dan hun neus lang is Whistl
 
Tiger

Quote

dutch flash schreef:

Quote

Tiger schreef:

Bij internet online staat de button meer informatie als je daar op klikt staat bij die info welk modem je krijgt.



Sommige mensen kijken iet verder dan hun neus lang is Whistl


Ik wil dit niet zo stellen soms zie je door de bomen het bos niet meer.
 
dutch flash

Quote

Tiger schreef:

Quote

dutch flash schreef:

Quote

Tiger schreef:

Bij internet online staat de button meer informatie als je daar op klikt staat bij die info welk modem je krijgt.



Sommige mensen kijken iet verder dan hun neus lang is Whistl


Ik wil dit niet zo stellen soms zie je door de bomen het bos niet meer.


Klopt, heb je gelijk in.
Maar met 1 muis klik op de site van online.nl en je weet het antwoord welk modem je krijg.
 
Lutz
Je krijgt een witte modem. Past bij bijn ieder interieur!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lutz
Je krijgt een witte modem. Past bij bijn ieder interieur!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dutch flash

Quote

Lutz schreef:

Je krijgt een witte modem. Past bij bijn ieder interieur!


Met veel groene lampjes Yeah
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welk type modem krijg ik?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie