obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Telefoon met HG655d
Hija
Ik ben er stil van zoals u mij brobeert te helpen.
In de logfile staat alleen maar informatie over wifi.
De adressen die ik van Online moet krijgen, krijg ik niet.
De andere zaken zijn ook niet ingevuld.
Ik stop er voorlopig mee maar heel erg bedankt voor uw hulp.
Met groet Hija.
 
JTvD
Je kan ze natuurlijk ook mailen.
Moet wel zeggen dat de klantenservice echt niet de meest deskundige is.. Angry
Mijn onderschrift:
Het e-mailadres van Online.. ksonb1@online.nl

Kunt u ze zelf persoonlijk PC ff de groeten doen BoxingArgueSadShockAngryMadNo
Tevens kunt u bestanden opsturen wat vanaf de Online site niet wil..
Doe er uw voordeel mee..
 
Hija
Hallo beheerder,
Bedankt voor uw aandacht.
Jammer, ik had het modem al langer dan een week in huis, toen bleek dat ik niet meer kon telefoneren.
Staat ook in de beschrijving, zag ik pas later.
Ik heb vandaag gevraagd of ze de oude situatie voor de Livebox terug konden zetten,
zodat ik weer kon bellen.
heb daar geen antwoord op gekregen, jammer.
Nogmaals bedankt en een fijn week-end.
Groet Hija.
 
Hija
Bedankt JTvD.
Heb ik ook al gedaan maar ze zijn niet vlot met antwoorden,
vooral niet op vrijdag, ze schijnen dan met weekend te willen.
Of ze dat verdienen weet ik niet.
Groet
Hija
 
JTvD
Een 2de optie die via hun site loopt is dat hun jou terug bellen.

Dit werkt alleen tijdens het aanwezig zijn van hun klantenservice:
https://www.online.nl/klantenservice/...e/contact/

Kies de link klantenservice in de zin:
Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder klantenservice (hiervoor dien je in te loggen).

Log in en nu komt er een pop up. klik op eenmaal toestaan

Nu kom er een scherm met : Stel een vraag..
Kies uit het instelmenu wat er mis is .
In uw geval:
1ste - Techniek
2de - Telefoon


Onder op zit een roze balk hier komt te staan (als de klantenservice er is) Bel me..
Druk hier op.. vul uw telefoonnummer in (mag ook een 06) en wacht op het scherm.
U ziet deze aanvraag veranderen tot ze bellen..

Het lijkt ingewikkeld maar het is, maar het werkt prima..
Hopelijk hebt u er wat aan..
Gewijzigd door JTvD op 21 februari 2014, 21:59
Mijn onderschrift:
Het e-mailadres van Online.. ksonb1@online.nl

Kunt u ze zelf persoonlijk PC ff de groeten doen BoxingArgueSadShockAngryMadNo
Tevens kunt u bestanden opsturen wat vanaf de Online site niet wil..
Doe er uw voordeel mee..
 
Hija
Weer bedankt, heb ik ook een paar keer gedaan maar ze bellen niet altijd terug.
Mijn ervaring, als het technisch is zijn ze niet thuis.
Nogmaals bedankt.
Maar ik probeer het maandag weer, misschien heb ik dan geluk.
 
JTvD
Ik moet eerlijk zeggen dat, welk dom antwoord ze ook geven om het proberen te oplossen, hun mij altijd terug gebeld hebben.

Ik weet niet of het zo werk maar kan mij voorstellen dat als u de terugbel site afsluit hun terugbel actie ook wegvalt.
Ik liet de pc/laptop altijd aanstaan op hun site en zag dat het ging veranderen..
van ong.: "word gecontroleerd, in behandeling genomen, tot u word gebeld".

Maar verwacht van deze klantenservice geen technische dienst hoor.. er is een zeer grote onkunde daar...
Ze kunnen alleen maar via een scherm oplezen wat u doen moet en snappen totaal niet waar ze het over hebben.
Maar goed .. u hebt dit forum gevonden en waarschijnlijk doorgelezen bent daar al lezend natuurlijk zelf al achter gekomen..

Mijn inzien hadden ze beter wat meer geld kunnen steken in het opleiden van deze "klantenservice" dit slechte gedrag gaat namelijk klanten kosten.

Alleen jammer is dat je vaak al lid bent van online en tegen problemen aanloopt, die er zeker komen met de huidige huawai modem, voordat met op zoek gaat naar een forum als deze.
Als ik deze eerder gezien had was ik, die als lang voor online het overgenomen had lid ben, al lang overgestapt.

Ik denk doorzeuren en doorzeuren en doorzeuren via mail telefoon en als je in den Haag woont aan gaan..

Succes.. mij is het tot nu toe nog niet gelukt.. vandaar mijn onderschrift, om zoveel mogelijk betalende klanten online late bereiken.. Als ze niet leveren waar we voor betalen laat ze dan maar werken voor het geld.. Grin
Mijn onderschrift:
Het e-mailadres van Online.. ksonb1@online.nl

Kunt u ze zelf persoonlijk PC ff de groeten doen BoxingArgueSadShockAngryMadNo
Tevens kunt u bestanden opsturen wat vanaf de Online site niet wil..
Doe er uw voordeel mee..
 
Hija
Bedankt, heb ik nu ook ondervonden.
Maar de mensen van de klantenservice blijven vriendelijk wat dat betreft zijn ze goed opgeleid.
 
Donpedro
Zoals I R Baboon ook al aangaf, de logine gegevens voor de SIP Server worden op afstand in je modem geschreven.
Deze heb je nooit zelf hoeven invullen, dus dat zou 'out of the box' moeten werken.

Als je het logfile doorkijkzoekt kom je nergens een opmerking tegen als deze Voice Notice voice?
Dat is dan wel raar, dan lijkt het erop dat het modem niet eens een vraag uitstuurt naar de SIP Server.

@I R Baboon, schrijf zelf veel Werkplek instructies voor software .. daar komt mijn manier vandaan Wink
Plaatjes zeggen vaak meer dan 1000 woorden.
.
--------------------------====================-----------------------
Wanprestatie: ingebrekestelling en verzuim en de WIKI [url=http://nl.wiki
 
Hija
Bedankt Donpedro.
Inderdaad ik moet maar afwachten wanneer ze bij Online tijd hebben om die informatie naar mijn modem te sturen.
Een week is te kort begrijp ik, het zullen wel leerlingen zijn die op mijn verbinding mogen oefenen.
Trouwens bij de status van mijn modem staat ook dat ik geen telefoon verbinding heb.
Groet, Hija
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon met HG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie