obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Plotseling hoge ping
vosleq
Goed bezig! Houd ons op de hoogte Smile
 
tr1p

Quote

voslex schreef:

Goed bezig! Houd ons op de hoogte Smile


Tja als de online helpdesk er niet in duikt doe ik het zelf wel Pfft
 
Tastymuisje
Ik heb ook sinds 2 dagen last van enorme lag in games.
Voor de rest werkt alles prima (download en upload), maar in games krijg ik pings van rond de 700-800.
Zojuist ook contact opgenomen met klantenservice van Online, maar kreeg daar te horen dat ze me niet verder kunnen helpen.
Ze hadden een ping test gedaan naar mijn modem en daar kregen ze gewoon een normale ping en omdat ze me niet verder konden helpen verwezen ze me door naar Guidion computer hulp.
Maar die rekent wel geld voor het "advies" die ze je geven.
 
tr1p
Verzamel all klachen bij mij hier op het forum of refereer hieraan als je online belt, ik heb namelijk inmiddels wederom contact gehad met de helpdesk. Daar word de zaak inmiddels doorgezet naar de 3de technische lijn.

Van daaruit kan het snel gaan vooral omdat ik ze veel informatie aan heb kunnen leveren dankzij een aardige meneer in Frankfurt die geheel belangenloos er tijd in heeft gestoken dat terwijl zijn bedrijf er geensinds voor verantwoordelijk is.

Ik heb net gesproken met Dhr P Pronk van de helpdesk, werkte serieus goed mee dat mag ook gezegd worden!

Hopelijk pakken ze het snel op, ze hebben mijn mobiele nummer ik ben benieuwd.

Laat ze maar zoeken op Robin Trip dan vinden ze me wel bij de helpdesk, weten ze meteen waar het over gaat. Het is wel goed als iedereen belt, misschien nemen ze het dan nog serieuzer.
 
vosleq
Overigens, om het nog wat lastiger te maken, je ms bij je laatste 2 hops naar facebook hoeft niet per se iets te zeggen. Ik heb ook problemen met Diablo 2 (battle.net) en op hun website lees ik:

Quote

Because of the safeguards that protect our Battle.net servers, you may notice later hops in your trace route failing with an error message such as 'Request Timed Out' or 'Destination Net Unreachable'. You may also see inflated latency numbers. You can ignore any error messages you receive after contacting our servers as they do not indicate a problem with your internet connection.


Op je 10e 'hop' ben je al connected met facebook namelijk...
 
tr1p

Quote

voslex schreef:

Overigens, om het nog wat lastiger te maken, je ms bij je laatste 2 hops naar facebook hoeft niet per se iets te zeggen. Ik heb ook problemen met Diablo 2 (battle.net) en op hun website lees ik:

Quote

Because of the safeguards that protect our Battle.net servers, you may notice later hops in your trace route failing with an error message such as 'Request Timed Out' or 'Destination Net Unreachable'. You may also see inflated latency numbers. You can ignore any error messages you receive after contacting our servers as they do not indicate a problem with your internet connection.


Op je 10e 'hop' ben je al connected met facebook namelijk...


Normaal gesproken klopt dat inderdaad, maar niet als dat van de ene op de andere dag veranderd, net zoals bij de de game server van RIOT games het geval was. In dit geval heb je twee totaal verschillende externe netwerken die van de ene op de andere dag hetzelfde afwijkende patroon laten zien.

Dan is het kiezen of delen, ligt het aan facebook en RIOT games netwerken of aan online, tel daar bij op dat alleen online gebruikers hier specifiek overklagen de laatste 3 dagen en je conclusie is even helder als simpel.

Overigens is het daarom ook zo fijn dat ik over de traces en pin resultaten beschik van diegene die op het NOC werkt van het bedrijf dat de servers host voor RIOT games. Op die manier zie ik dat hun kant geen afwijkende dingen laat zien, waardoor er eens te meer gewezen word naar een fout in het return path op ISP level.
 
vosleq
Klinkt logisch Zip It
 
tr1p

Quote

voslex schreef:

Klinkt logisch Zip It


Ik denk dat ze er uiteindelijk bij online ook wel blij mee zijn hoor, het kan immers veel telefoontjes naar de helpdesk schelen van veel gebruikers. Denk maar eens aan hoeveel mensen hier in potantie last van kunnen hebben. Gamers merken dit als eerst omdat ze afhankelijk zijn van pingtijden. Het gros van de mensen zal alleen merken dat het browsen op sommige sites langzamer gaat, wat een nogal vage klacht lijkt waar de helpdesk niks mee kan als je er niet dieper induikt.

Waarschjnlijk krijg ik ook alle kosten terug van online die ik heb gemaakt om ze te bellen, aangezien ik nu veel research heb moeten doen wat eigenlijk door hun gedaan moet worden.

Oh en als laatste stukje bewijs is er nog dat als je gamed via WTFAST alle problemen opgelost zijn en je pingtijden in game weer normaal zijn. Dit is alleen te verklaren omdat de data dan via een ander " path" loopt waar dus niet de return fout inzit Smile
 
Mohtadi
Ik heb exact hetzelfde probleem, erg irritant dit. Wordt er nog iets aan gedaan?
Het is me trouwens opgevallen dat iedereen met dit probleem een Huawei modem heeft, toeval?
 
Tastymuisje
Ik heb de telefoonkabel momenteel in een Vigor2710n router zitten, maar ook met hetzelfde probleem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Plotseling hoge ping', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Blizzard servers Online.nl 150ms ping Storing : 4 20 aug 2017
Hoge ping Storing : 10 15 jun 2016
Hooge Ping, Latency - wat te doen? Huawei configuratie en problemen : 22 11 apr 2016
Hoge ping huawei. Huawei configuratie en problemen : 4 05 okt 2015
Webmail werkt plotseling niet meer Storing : 4 04 jan 2015
Advertentie