obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Maanden last van storend internet
Tiger

Quote

JTvD schreef:

Tsss..Wink dat was niet letterlijk bedoelt maar meer als grap (positief he)
Hebben jullie het woord "misschien" niet gelezen..

Ik schreef dit omdat we bijna allen het zelfde probleem hebben..
Dat het er net op lijkt dat we elkaars modem hebben.


@ Tiger.
Het lijkt mij dat ook jij kunt lezen dat het probleem bij de meeste leden hier allemaal het zelfde is..
En dat de meeste al maanden bezig zijn om met Online het proberen te oplossen terwijl hun er zeker niet veel aan doen.
Tuurlijk word er dan meer gezeurd dan opgelost.
Eigenlijk hopen de meesten dat er hier een oplossing komt te staan, waaronder ik, of dat ook Online stiekem meeleest en er eindelijk wat aan gaan doen..

En ja zolang mensen lid worden en dan pas, als er problemen zijn, dit forum vinden zal er gezeurd worden..
Ik zal een positief gebaar maken zodat u geen lelijk weekend er aan overhoud aan mijn woorden.
Music Clap Yeah Thumbs Up .. zo en een kusje er op dan moet het weer goed gaan,..In Love


Als je op dit forum grapjes wilt maken zit je toch op het verkeerde topic er zijn genoeg leden die een probleem hebben en dit met hulp opgelost willen hebben en die kunnen grapjes missen als kiespijn.
En btw ik heb altijd een goed weekend heb ik jou niet voor nodig en die laatste opmerking van jou vindt ik ongepast.
Dus wat mij betreft voor jou is over en sluiten.
 
JTvD
Tjonge je bent wel heel snel aangebrand hoor..
en maar tegen mij zeggen dat ik niet positief ben..
Mijn onderschrift:
Het e-mailadres van Online.. ksonb1@online.nl

Kunt u ze zelf persoonlijk PC ff de groeten doen BoxingArgueSadShockAngryMadNo
Tevens kunt u bestanden opsturen wat vanaf de Online site niet wil..
Doe er uw voordeel mee..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Maanden last van storend internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie