obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson 712 Probleem
UnlBradley
Ik zat redelijk lang met dit probleem! Maar het is me gelukt, door hem inderdaad op Bridge te zetten! Bedankt voor alle hulp! Tenminste een site die WEL de juiste hulp bied, hier heb je wat aanSmile!
 
I R Baboon
Bedankt voor de complimenten!

Smile
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
UnlBradley
Port 80 weer niet zichtbaar,
Heb hem Geportforward naar mijn PC.
Heb a.t.m geen static IP.

maar mijn port 80 is niet zichtbaar.

iemand een idee?

-Bradley
 
I R Baboon
Kan echt van alles zijn.

Check of de ip adressen nog kloppen in de Thomson en PC.
Check dan of de poort open staat op je PC via je interne netwerk.
Doe een poort scan naar je PC met VM vanaf een andere PC, tablet, smartphone e.d.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
UnlBradley
Volgensmij zie ik het al, Kunnen jullie wel deze vraag beantwoorden?

Hoe voeg ik me PC weer toe in de "Detected Device(s)" lijst, want volgensmij heb ik mezelf (denk ik) er op een of andere manier uitgeflikkerd:$

De Thomson router staat hier ook niet meer tussen: http://gyazo.com/3b9142d99ade489c5288...741b6b6657

Edit: Ik kom ook niet meer in de thomson (192.168.1.254) webinterface???
Gewijzigd door UnlBradley op 07 mei 2014, 20:12
 
UnlBradley
EDIT: Ik kan weer gewoon 192.168.1.254 inkomen, maar er zijn een paar problemen:

1.Mijn Thomson Router staat nog steeds niet in de "Netwerk" lijst.
2.Ik denk dat dit de volgende reden is waarom portforwarden niet lukt: Mijn PC stond al geportforward, maar mijn pc was dus al eigenlijk officieel uit de lijst (door mijn VT kwam ik erachter), want als ik via mijn VT naar mijn router webinterface ging, stond er:
HTTP Server - 192.168.1.66 i.p.v HTTP Server - Windows KB4I45I
( Inmiddels heb ik mijn "Device" niet meer "Assigned to a game or application" )
3. Ik sta niet meer in de "Detectived Device's" Lijst in mijn Router.

Afbeelding voor probleem 1:
http://gyazo.com/3b9142d99ade489c5288...741b6b6657

Afbeelding voor probleem 2:
(geen)

Afbeelding voor probleem 3:
http://gyazo.com/0190e7654cf9676d89f3...7a8eaac1e9

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk word geholpen! Dat zou uitermate fijn zijn!

-Bradley
 
I R Baboon
Wat er precies aan de hand is, is mij nog onduidelijk.
Wat mij wel opvalt is dat je een netwerk overzicht in Windows verbindt met de 'device list' in de router.
Dat zijn twee verschillende eenheden. Hebben echt heel weinig met elkaar te maken.

HTTP 192.168.1.66 heeft de PC met VM schreef je.
Is dat een statisch ip adres? In bericht #20 staat een verhaal van mijzelf over statische adressen.
Heb je dat opgevolgd of niet?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
UnlBradley
Wat er aan de hand is:
Ik sta opeens niet meer in de "detectived device's" lijst en telt mijn pc ook niet meer mee als "device" zoals ik in de post die ik hiervoor had geplaatst omschreef.

Nee, dat is geen "static IP adress", dat is mijn lokal IP,want alle "Netwerk verbindingen" staan "automatisch een IP/DNS toewijzen" en trouwens, hij is nu verandert, in 192.168.1.73, zoals je in de onderstaande afbeelding is het mijn "ipv4 Adress"

http://gyazo.com/2f699cc6b8e3a61b3071...524aae4198

Op antwoord van: "Http 192.168.1.66 ... schreef je".
Ja, mijn VM zag: HTTP 192.168.1.66, terwijl mijn PC, mijn PC nog zag als een device omdat ik mijn pc/device had geportforward op dat moment, waardoor mijn PC aangaf: HTTP Server - WINDOWS KB4I45I.

Een vraag op de antwoord "Wat mij wel opvalt ... in de router"
Als dat inderdaad met elkaar verbind, hoe krijg ik mijn router weer terug in mijn "Netwerk" in Windows? Want dan sta ik dus ook weer in de "Device Lijst".

-Bradley
Gewijzigd door UnlBradley op 09 mei 2014, 17:33
 
I R Baboon
De enige oplossing voor je is om een statisch ip adres in te stellen op je PC.
Details staan in bericht #20.
Wijs in de Thomson de betreffende poort regel toe aan dat statische ip adres.
Gewoon via 'user defined' intikken met de hand, geen 'device list' nodig.
Herstart de router en PC en stel je VM in op bridge modus.
Daarmee neemt je VM dat statische ip adres over van je netwerkadapter.
Test dan of de poort open staat.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
stappers

Quote

Jeff schreef:

Er is wel wel een mogelijkheid om de firmware te refashen en zo de beperkingen te omzeilen,
Ik heb deze met sucess toegepast op mijn TG 712.


En is dat dan een TG712 met USB connector of zonder?

Ik bedoel: Kun je ook op een TG712 zonder USB de beperkingen omzeilen?
Indien ja, hoe dan?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson 712 Probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie