obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online biedt nu interactieve TV aan.
dutch flash

Quote

pa3fre schreef:

Zie: https://tv.online.nl/internet-bellen-...es-in-een/ Een redelijk eind naar beneden scrollen.


Thanks voor het antwoord.
We zijn ook weer op de hoogte.Grin
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
I R Baboon
Zo te lezen zijn alle nieuwe TV klanten proefkonijn bij Online.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dutch flash

Quote

I R Baboon schreef:

Zo te lezen zijn alle nieuwe TV klanten proefkonijn bij Online.


GrinGrinGrinGrinGrin
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
onlinelaatklantenindesteek
wat een verschrikkelijke slechte service bij ONLINE, niet normaal...
niets werkt, alles te laat geleverd en weken uit elkaar, geen installatie instructies erbij... helpdesk is onbereikbaar of je krijgt mensen aan de lijn die er zelf geen jota van snappen en je voortdurend in de wacht zetten..

huilen met de pet op ! we zijn al weken zoet met online.. oplossingen komen er niet.

ik raad het iedereen af.. ONLINE LAAT Z'N KLANTEN IN DE STEEK
 
pa3fre
Even een statusupdate:

Sinds vorige week werken na een update verschillende onderdelen ineens behoorlijk vloeiend. Heeft dit iets te maken met de uitzending van Radar??

Vervolgens constateer ik dat ineens ook de android app redelijk naar behoren werkt.

Even kijken wat er nu nog aan mankeeert: De beloofd HD zenders? voor de rest heb ik het interactieve gedeelte nog niet echt uitgeprobeerd, opnemen werkt, maar of de rest ook werkt is eigenlijk voor mij niet zo interessant.
 
Charlie
Zojuist M7 100 VM1650 aangesloten op laptop, want geen tv, zou moeten kunnen maar vinden geen enkele aanwijzing hoe nu verder. In de zeer summiere aansluitings aanwijzingen is alleen sprake van TV aanlsluiting met de vermelding zie website klanten service voor de mogelijkheden van interactive TV - niets anders te vinden dan dezelfde summiere brochure - nou ja, dat is veel gezegd, flyer. Zodoende dit forum gezocht . gewonden.
 
I R Baboon
Geen TV? Dat wordt een probleem.
Hoe is de set-top-box aangesloten op je laptop?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Max_online
Mijn Interactieve TV abonnement is 4 februari opgeleverd. Ik had hiervoor HD-tv van Canal Digitaal, dat heb ik allemaal verkocht. Ik heb spijt!

Vind de HD kwaliteit van de zenders erg tegenvallen. Lijkt op gewone TV uitzending, de HD van Canal digitaal was veel scherper.

Mijn vraag: heeft dit met de internet snelheid te maken? Ik kan alleen standaard internet (Tot 30 Mb/s down, 3 Mb/s up) op mijn postcode selecteren helaas.
 
Lutz
Om die vraag te kunnen beantworten moeten wij weten welke downloadsnelheid je echt haalt. Ik heb geen inzicht welke bandbreedte online vraagt, maar Netflix kan HD streamen met 5Mbps.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Max_online
Ik heb nu tot 30mb/s en had tot 20mb/s. Ik denk dat het gemiddelde zo ongeveer rond de 23mb/s zaal zitten.

Heb het idee dat wanneer je lang genoeg op een zelfde zender zit deze dan wel ietsje beter word. Maar het is absoluut niet te vergelijken met mijn oude HD ontvangst. Heel jammer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online biedt nu interactieve TV aan.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie