obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Fritz!box 7360 met Fritz!OS6
Lutz
Wie hebben al een draad erover: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...ad_id=4782

Controlleer de instellingen voor internet number en voor telephone number, dat wordt in de draad aanders ingevuld.
Gewijzigd door Lutz op 14 juni 2014, 17:04
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Cypress
hellas. ook met die gegevens lukt het niet.
 
I R Baboon
Wat is precies de foutmelding?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Cypress
Het logboek geeft aan 403. Ik heb nu even het Huawei modem terug gezet. Dit werkt echt meteen perfect.
Ondanks de gegevens die ik hieruit vergaart heb, krijg ik het toch niet spits Sad bedankt wel zover vool alle hulp, suggesties zijn welkom!
 
I R Baboon
403 betekent dat je geweigerd wordt door de server.
Je login is niet correct.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!box 7360 met Fritz!OS6', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen : 41 20 nov 2016
Advertentie