obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Om de 10 minuten uitval internetverbinding
zamaan

Quote

Tiger schreef:

Vergeet niet dat alles wat nieuw is ook defect kan raken en ik weet niet welk abonnement jij hebt maar 2750 meter van de wijkcentrale is behoorlijk ver wat zeker aan snelheid inboet.
Trage verbinding kan aan de afstand liggen maar zoals jij al aangaf dat op meerdere adressen die problemen ook voorkomen zou het voor de hand liggen dat de regelmatige uitval aan de lijn ligt.
De andere adressen die jij aangaf hebben dezelfde provider ???.


Ja andere adressen hebben het zelfde provider ook online. ( ze hebben ook gebeld met online en hadden het zelfde verhaal resetten en bekabelen en nieuwe router maar niets helpt.
mijn abonnement zou 20MB do./ 1Mb up met telefonie ik ontvang 9 mb voor 25-05-2014 was de snelheid 12 mb do. prima en stabiele lijn verbinding.
 
flower thunder
Hier in Ulft valt ook regelmatig de dsl verbinding weg. Modem Thomson st706 reset zich dan weer vanzelf en na een minuut of 3-4 is er weer verbinding.
Dit gebeurt zowel overdag als 's avonds en dan meestal stipt om 0.00uur.
En dan elke dag!
Zomaar ineens, maar wel nadat Online een update heeft gedaan in december voor telefonie........ligt het daaraan??......
Modem al 3x gereset, maar mocht niet baten.

Online HELP
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Om de 10 minuten uitval internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Wegvallende internetverbinding met bijzondere log Zyxel configuratie en problemen : 2 11 feb 2020
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Internetverbinding wordt steeds slechter Algemeen : 10 31 mrt 2015
radio uitval MZ 100 Frequently Asked Questions : 4 22 dec 2014
Advertentie