obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Internetsnelheid VDSL te laag (virus?)
Lutz
Ik had erop gehoopt dat je ping tijden door draadloos internet veroorzaakt zijn. Maar dat zijn ze niet. Je zou ermee moeten leven of gaan verhuizen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
WillemWilliams
Is de ping zo slecht dan?
Waar merk je dat aan als gebruiker, trage reactietijd?
 
Lutz
Heb je je niet eerder over de ping tijd geklaagd?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
WillemWilliams
Nee, niet over de ping. Alleen over de snelheid.
 
WillemWilliams
5813061308
 
WillemWilliams
6637266138
 
Lutz
Wat moet ik met deze plaatjes? Er zit een download verschil tussen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
WillemWilliams
Hoef je niets mee hoor.
Ik deed het meer voor mezelf maar daar is het forum natuurlijk niet voor.
Excuses!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetsnelheid VDSL te laag (virus?)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid : 6 30 apr 2016
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 20 28 dec 2015
Zijn de klachten bij online minder bij vdsl? Algemeen : 8 27 dec 2015
Advertentie