obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
ports openen..
ryvd
Heb de sticky "Het grote Huawei poort openen topic" gelezen en snap ik niet hoe ik deze poorts moet openen voor een nieuw spel op de xbox 360.
Ik weet ook niet zeker of zij het wel over port openen(port forwarding?) want ze praten over "unblocking ports".

Het gaat over poorten 7500-17899 en 30000-40399

De poort info haal ik van deze site: http://www.bungie.net/en/Help/Article/11931
ryvd voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door ryvd op 04 november 2014, 23:55
 
Tiger
Ik weet ook niet zeker of zij het wel over port openen(port forwarding?) want ze praten over "unblocking ports".
.
Unblokking ports is poort openen.
 
ryvd
Dat snap ik maar normaal word poorts openen geassocieerd met port forwarding maar zij hebben het dus over "port forwarding" en "unblocking poorts" of ben ik nou gek?
Maarja, heb zelf een beejte verder proberen te zoeken en dacht dus ook gewoon de poorten te openen via de poort toewijzing functie in mijn modem maar toen kreeg ik een fout melding.
Zie foto.
ryvd voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Lutz
Moet je überhaupt ports openen. Er stond ook nog bij upnp aanzetten.
Voor de rest valt op dat je te veel porten opent: het zijn reuzewijde porten, in weet niet op dat modem dat aankan. Het zal helpen indien je het spel vermeld.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
ryvd
Helaas werkt upnp niet voor mij.
Ik heb vaak op deze forum gelezen dat dat het ook zou moeten verhelpen maar mijn NAT blijft altijd op "moderate" als ik alleen upnp aan zet.

En bedoel je de poorten 7500-17899 en 30000-40399? Ik heb die nog niet ingevoerd want ik weet eigenlijk niet hoe en ik krijg ook een fout melding als ik het probeer.
Maar ik kan ze dus beter gewoon weg laten vanwege de grote?
Het spel heet trouwens Destiny voor Xbox 360.
 
Lutz
In theorie zal upnp aanzetten bij de Huawei, vergezeld met geen verdere wijzigingen in de firewal, en herstarten van de Huawei voldoende moeten zijn. Zodra de Huawei weer wakker is geworden graag de XBOX herstarten.

Wil je met port forwarding werken, dan is het handig om de XBOX een vast IP adres te geven.

leesvoer: http://kms.online.nl/SRVS/CGI-BIN/WEB...ortforward
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
ryvd
Heb ik geprobeerd. Ik herstart de modem inclusief xbox na het aandoen van de upnp zonder andere wijzigingen in de modem.
Dus als dat niet lukt begin ik aan port forwarding maar toen ik poort 80 probeerde te openen(deze is ook nodig voor de xbox) dat deze in gebruik was, namelijk door een poort toewijzing genaamd "modembeveiliging VDSL".
Ik weet niet of dat essentieel is voor mijn beveiliging dus durf ik hem ook niet weg te halen.
Misschien is de bezetting van poort 80 ook de reden dat upnp het niet doet voor mij?
 
Lutz
Daar hebben wij een draadje voor:
[url][url]
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4646[/url][/url]
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Een console mag je gerust in de DMZ Host zetten.
Dan zijn in één klap alle poorten open.
Staat alles in het poort openen topic.

Let wel op het ip adres van de Xbox.
Bij voorkeur moet je gebruik maken van een vast ip adres.
En kies dan een ip adres die hoog zit in je netwerk. Zoals 192.168.1.100 bv.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ryvd
Problemen zijn opgelost. Ik heb poort 80 kunnen toevoegen en alles staat nu open. DMZ werkte ook maar ik wilde is een keertje zelf die poorten kunnen open met succes.
Bedankt voor alle hup.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ports openen..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Poorten openen Zyxel configuratie en problemen : 3 10 mrt 2015
Port openen achter Airport Express (bridge mode) Huawei configuratie en problemen : 12 19 mei 2014
Advertentie