obey-robots.txt
17 December 2018, 19:09
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

verbinding uit aan uit aan

I R Baboon
Je hoeft ook maar op één WIFI netwerk je kanaal te veranderen.


Dus waarom beide?
En waarom kanaal 4?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
flower thunder
I R Baboon,
De lampjes die knipperen zijn dan: voice, internet en dsl.
ongeveer tussen 5-10 minuten, dan "klik" en reset de modem zich zo lijkt het wel, en is de verbjnding terug.
 
I R Baboon
flower thunder schreef:

I R Baboon,
De lampjes die knipperen zijn dan: voice, internet en dsl.
ongeveer tussen 5-10 minuten, dan "klik" en reset de modem zich zo lijkt het wel, en is de verbinding terug.


Dus powerlampje blijft gewoon groen?
Lijkt erop dat je modem vastloopt.

Heb je ook de intrainwaardes van je modem?
Werk je vaak met torrents om te downloaden?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
zamaan
I R Baboon schreef:

Je hoeft ook maar op één WIFI netwerk je kanaal te veranderen.


Dus waarom beide?
En waarom kanaal 4?


ik heb geprobeerd het kanaal van de router in plaats van "auto "een andere kanaal te kiezen en heb ik dat gedaan en in de router op opslaan geklikt maar de repeater werkte niet.
de repeater kon ik niet inlogen op ip maxxter 192.168.10.1

zamaan voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door zamaan op 13 januari 2015, 15:16
 
I R Baboon
zamaan schreef:

I R Baboon schreef:

Je hoeft ook maar op één WIFI netwerk je kanaal te veranderen.


Dus waarom beide?
En waarom kanaal 4?


ik heb geprobeerd het kanaal van de router in plaats van "auto "een andere kanaal te kiezen en heb ik dat gedaan en in de router op opslaan geklikt maar de repeater werkte niet.
de repeater kon ik niet inlogen op ip maxxter 192.168.10.1


Ik zou het voorlopig zo laten. De een staat nu op 2 en de ander op 6.
Dat is voldoende uit elkaar. Er moet minimaal drie kanalen tussen zitten.
Zoals Inssider ook aangeeft is het nu één groot WIFI netwerk. Zo moet het ook.

De Maxxter ip adres moet je opzoeken in de LAN lijst van de Huawei.
De Maxxter is nu ondergeschikt aan de Huawei geworden. Van hem krijgt die dus een ip adres.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
flower thunder
Werk idd regelmatig met torrents.....hoezo?Think

Intrainwasrde?.....

Vanavond 19uur en rond 23uur weer uitval.
Heb modem gereset dmv kleine resetgaatje/knopje.
Nu afwachten.....
 
I R Baboon
Heb je ook die uitval als je niet met torrents werkt?
Torrents belasten het geheugen en de processor van het modem.
Als die overbelast wordt, kan het modem opeens raar gaan doen, waaronder spontane reboots.


Intainwaardes vind je op http://192.168.1....1&l1=0
Heet daar koppelingsinformatie.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
flower thunder
Modem valt niet alleen maar uit als ik aan het downloaden ben.
Ook bij gewoon gebruik van tablet of pc bij bv email checken, wat surfen oid.
s'avonds merk ik het meestal bij facebook of twitter.......geen internetverbinding.

Het is gekomen eigenlijk zo na de nieuwe update/software voor bellen medio december.
Toen modem moeten resetten omdat ik niet meer kon bellen.

Wat ik al zei: gisteravond weer gerest, nu afwachten of......
 
I R Baboon
Het kan echt van alles zijn. Defect modem of een klapperlijn.
Dan moet ik meer info hebben over de status van de ADSL lijn.

Geen ander modem in de buurt om een defecte Thomson mee uit te sluiten?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
yakhlef
Hallo medegedupeerden,

Voorheen nooit eerder echte problemen gehad, maar sinds 25 december 2014 is de ellende begonnen.

1. Internet valt weg
2. Dag later nog steeds niets, dus wordt gedwongen de 0900-nummer te bellen, waarbij je ook nog eens lang kan wachten vorens je geholpen wordt (overigens nieuwe klanten mogen gewoon de 0800-nummer bellen). ik zit minimaal 45min. aan de lijn en als resultaat moet er blijkbaar iemand langs ter controle.
3. Enkele dagen later komt iemand langs en constateert dat het probleem buiten ligt(?), dus er moet weer een vervolg afspraak gemaakt worden.
4. anderhalf week verder.. eindelijk komen er twee werkers die buiten (naar hun zeggen) de kabel repareren. Mijn internet is weer terug(!) Ik bel online.nl om die anderhalve week zonder internet te vergoeden (moet weer via een 0900-nummer. meer een principe kwestie van mij, dan echt financieel voordeel hieruit halen, want mijn onkosten zijn al groter dan de paar euro's die ik terug zal krijgen).
5. Twee dagen later valt internet weer weg. Op een zondagavond, dus ik mail ze dat hierover en geef aan dat ik hierover teruggebeld wil worden (tot op heden geen enkel belletje hierover ontvangen)!!
6. De dag daarop... ná mn werk bel ik ze weer (via 0900-nummer). Na weer lang wachten in de wacht, wordt me uiteindelijk vertelt dat het de frequentiekanaal is. die moet opnieuw ingesteld worden. Ik moest 'm instellen op kanaal 11 en inderdaad internet doet het weer. Daarnaast wordt me gezegd dat kanaal 1 en 6 ook een optie zijn.
7. 11-1-2015 valt internet weer weg en poog het zelf op te lossen door de andere kanalen te proberen, maar helaas tevergeefs!
8. Zo'n 2 dagen later doet hij het weer.
9. Vandaag (20-1-2015) gaat hij er weer uit.

Concluderend:
aanhoudende stress en ellende en heel veel onkosten moeten maken.

Mijn contract bij Online.nl loopt tot 9-8-2015 en vraag me af of dit eerder valt op te zeggen, met een dergelijke reden?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding uit aan uit aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen 4 07 december 2018, 05:53
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing 6 02 december 2018, 12:43
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen 5 28 juni 2018, 22:55
Wifi verbinding Algemeen 2 25 februari 2018, 17:04
Wifi verbinding valt weg Algemeen 1 12 januari 2018, 21:23
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| gdekeijzer20:47:16
| dutchanonymou... 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?