obey-robots.txt
13 December 2018, 08:40
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Overstap binnen contractperiode ADSL naar glasvezel

I R Baboon
Wat een gehannes, zeg. En dat alleen maar door software problemen bij Online.

Klachtenkompas is geen slecht idee. Niet geschoten is altijd mis...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Polaris
Plaatsing op Klachtenkompas heeft echt geholpen. Thumbs Up
Lees de melding en de reacties van Online en mij.
https://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/overstap-adsl-naar-glasvezel-toegezegd-maar-iedere-keer-geblokkeerd

Wachten is nog op opleverdatum.
 
I R Baboon
Clap

Zo gaat ie goed...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Polaris
Aanvraag zit nu in het goede traject, maar nu (7-3) is het wachten nog steeds op de opleverdatum
https://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/overstap-adsl-naar-glasvezel-toegezegd-maar-iedere-keer-geblokkeerd
 
Tiger
Heb het hele verhaal op klachtenkompas.nl gelezen maar heb de indruk dat Online m.i. nog altijd niet in beweging wil komen en jou nog altijd aan het lijntje wil houden.
Zeer triest dat een bedrijf zo met hun cliënten om gaat.
Het management zou eens moeten kijken of de juiste mensen wel op hun plaats zitten en de bezem eens door de betreffende afdeling moeten halen.
 
Polaris
Status in stap 3!
En heb mailtje ontvangen dat de lijn op 30-3 wordt opgeleverd.
Er zit beweging in.
Ik houd jullie op de hoogte.
 
Tiger
Zou fijn zijn als het dan inderdaad opgeleverd wordt na heel veel energie er ingestoken te hebben en 10 weken wachttijd.
 
Polaris
Ik heb nu wel goede hoop. En als je het voor een ander doet die het ivm afwezigheid niet zelf kan regelen, heb je soms meer geduld dan dat je voor jezelf zou hebben.
En de aanhouder lijkt te winnen! Thumbs Up
 
Flipflop
Tiger schreef:
Het management zou eens moeten kijken of de juiste mensen wel op hun plaats zitten en de bezem eens door de betreffende afdeling moeten halen.


Dat is een beetje een rare opmerking.
Zoals ir baboon zegt gaat het hier om een budget provider. Er wordt dus minimaal geïnvesteerd in backoffice en personeel.
Het probleem hier is niet per se de medewerkers (die van wisselende kwaliteit zijn) maar het beleid/business-model/management.

Aan de andere kant mag aan de kant vd klant bekend zijn dat online.nl een budget bedrijf is- dat is direct duidelijk gezien de prijs - dus een klant kiest voor goedkoper en kan dan ook minder flexibiliteit en service verwachten vd provider vergeleken met een tweemaal duurder provider als bijvoorbeeld KPN.
 
Tiger
Beste Flipflop,
Jij geeft mij eigenlijk het gevoel dat jij iets bij Online in de melk te brokkelen hebt maar jij mag het best een beetje rare opmerking vinden.
Het is gewoon duidelijk dat er iets aan het beleid schort en dat uit zich o.a. dat klanten gewoon genegeerd worden en dat het een budget provider is mag niets uitmaken.
De klant moet koning blijven want dat is toch diegene die het geld in het laatje brengt.
Tot slot een budget provider kan groot worden als hij goed met z'n klanten om gaat.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap binnen contractperiode ADSL naar glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen 25 01 oktober 2017, 23:10
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen 5 25 augustus 2017, 22:15
Internetten binnen en buiten de EU Algemeen 3 18 juni 2017, 11:19
Online Glasvezel, eigen modem Eigen modem configuratie en problemen 2 23 februari 2017, 09:22
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen 10 02 februari 2017, 22:02
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:12:00
| bas02:04:34
| piacco11:24:52
| Rtm11:41:42
| Deonline12:56:52
| waqqas12314:03:51
| SuskeTeflon 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?