obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Geen ISRA aansluiten maar wel betalen
dutch flash
Misschien een idee om bij de vorige bewoners effe te informeren waar het ISRA punt zit ??
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
Lutz
Nu wordt het moeilijk. Vermoedelijk zal Online de contract ontbinden en dan kan je proberen om internet via kabel te krijgen.Je kan ook bij kpn informeren of ze een telefoon aansluiting willen leggen. Lees eens je huurcontract door. Staat erbij dat er telefoon aanwezig is? Dan kan je de huurbaas verplichten om het weer te laten aanleggen. Het is maar de vraag, of je zo ver wilt gaan.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen ISRA aansluiten maar wel betalen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie