obey-robots.txt
22 April 2019, 07:14
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [132 stemmen]
64% [132 stemmen]

Stemmen: 205
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken

Gedrag medewerkers en afhandeling probleem!

Lucy
Ik heb sinds augustus 2013 mijn domeinnaam en betaling daarvan stop gezet, een bevestiging per post is uitgegaan blijkbaar maar nooit gekregen, maar telefonisch is bevestigd dat het abbonement daadwerkelijk is stop gezet! Nu, 2015, heb ik mijn betaling terug gehaald want weer werd er geld afgeschreven, 8 maal gebeld met de klantenservice, in het systeem staat nog steeds dat het inderdaad is stop gezet maar moest weer alle formulieren opsturen, dit tot 3 keer toe gedaan want het was steeds kwijt! Nu weer gedaan en gebeld en zouden het gaan uitzoeken en goed verwerken bij de administratie! Inmiddels ook nog een aanmaning gehad maar ze zouden ook dit stop zetten, zou terug gebeld worden maar ook dit is weer niet gebeurd, zelf weer terug gebeld en nu komt de klapper; wegens een niet gedane betaling hebben ze alles doorgezet naar Interum Justitia (incassobureau) en bij de klantenservice helpen ze me niet verder want ze hebben het uit handen gegeven????!!!! Geen leidinggevende kan ik spreken, ze verbreken zelfs de verbinding als ik zeg dit op te willen lossen, niemand helpt verder? Dat kan toch niet waar zijn .... Wat een ongelofelijk bedrijf dit ....
 
Lutz
Jammer dat het zo erg is. Zoek eens aan de linker kant het online klachtenformulier op. Verder kunnen wij hier ook niets doen. Online wil ook niet met ons praten. Ze zullen het druk hebben.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lucy
Ja ongelooflijk he! Er is niemand die je verder kan helpen daar! Vanuit Radar ook al begrepen dat er onwijs veel klachten zijn geweest eind 2014! Klachtenformulier ook al ingestuurd! Ook gemeld bij klachtenkompas, kijken hoe lang het nu weer duurt!
 
Tiger
Wat mij verbaasd is omdat Online toegegeven heeft dat het abonnement stop gezet is dat je geen bevestiging daar van hebt gevraagd want zo lang je die bevestiging niet hebt kun je problemen verwachten.
 
Robert P
Nou mensen, dacht dat ik de enige was, dacht dat het aan mij lag.
Wat een kutprovider met incompetente medewerkers in dienst, wat een zooitje, een grote rotzooi. En maar aan het lijntje houden.
Heb 't al opgelost.

Maar met vriendelijke groet naar jullie.
Robert
 
Tiger
Robert P schreef:

Nou mensen, dacht dat ik de enige was, dacht dat het aan mij lag.
Wat een k.tprovider met incompetente medewerkers in dienst, wat een zooitje, een grote rotzooi. En maar aan het lijntje houden.
Heb 't al opgelost.

Maar met vriendelijke groet naar jullie.
Robert

Ieder verhaal heeft 2 kanten en dat zal bij jou ook best het geval zijn. Ik weet niet op welk niveau de communicatie is geweest en welk probleem jij hebt gehad. Online is een budget provider en dat merk je ook aan de afhandeling ook veel beloftes over terug te bellen wat niet gebeurde wat irritatie veroorzaakt bij de klanten. Wat ik wel weet is dat vriendelijkheid geen geld kost en dat je daar vaak goede resultaten mee boekt wat betreft behandeling van een case.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gedrag medewerkers en afhandeling probleem!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
probleem TV Algemeen 3 13 januari 2018, 13:19
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen 30 06 december 2016, 09:36
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen 17 11 april 2016, 20:15
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen 10 29 februari 2016, 20:33
Is dit een bekend probleem? Storing 3 16 april 2015, 12:49
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2019, 18:48
ik heb 2 probleen met mijn DM800 HD se, probleem 1 na dat alles is geconfigureerd en je dan hem van de netspannig afhaal ben ik alles weer kwijt, het lijkt net of hij zijn geheugen niet vast kan

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30