obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
traag internet
OnbekendV
Dit begint een groot probleem te worden. Bij mij gebeurt het namelijk ook. Ik ben van Flex TV en 10 mb/s Internet naar Alles-in-1 overgestapt en alles is alleen maar slechter geworden. De internetsnelheid is nu 5 mb/s. Daardoor loopt Interactieve TV van Online ook vast of blijft het op een wit scherm. Ik heb eergisteren gemaild en gisteren 2x de klantenservice gebeld. Ze zeiden dat ze een bericht naar de technische dienst hebben gestuurd en dat zij binnenkort zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen. Dus het is helaas wachten. Wat raar is, is dat wanneer ik alle elektronica uit heb staan, dat de internetsnelheid 10 mb/s is. Dus wanneer de TV aan staat wordt de internetsnelheid 5 mb/s. Ik hoop dat ze snel een oplossing hiervoor vinden.
 
hummy50
Bij mij is de snelheid inmiddels weer normaal, telefonie werkt nog niet.
 
Johannis B
Ja, bij mij werkt alles ook weer. Snelheid terug op 30 mbps. Ik heb er niks voor hoeven doen.
 
Tiger

Quote

OnbekendV schreef:

Dit begint een groot probleem te worden. Bij mij gebeurt het namelijk ook. Ik ben van Flex TV en 10 mb/s Internet naar Alles-in-1 overgestapt en alles is alleen maar slechter geworden. De internetsnelheid is nu 5 mb/s. Daardoor loopt Interactieve TV van Online ook vast of blijft het op een wit scherm. Ik heb eergisteren gemaild en gisteren 2x de klantenservice gebeld. Ze zeiden dat ze een bericht naar de technische dienst hebben gestuurd en dat zij binnenkort zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen. Dus het is helaas wachten. Wat raar is, is dat wanneer ik alle elektronica uit heb staan, dat de internetsnelheid 10 mb/s is. Dus wanneer de TV aan staat wordt de internetsnelheid 5 mb/s. Ik hoop dat ze snel een oplossing hiervoor vinden.

Als je normaal maar een download van 10 Mbps hebt en dan tv er bij neemt hou je weinig bandbreedte over voor je internet.
 
OnbekendV
Ja daar ben ik het volkomen mee eens, maar als alles uitstaat, kom ik nooit tot de 30 mb/s volgens de Speedtest.
 
raja

Quote

Johannis B schreef:

Oh Raja... Cool

Nooit bellen. Gebruik altijd het contactformulier en als men van voren niet weet of men van achteren leeft dien je gewoon een klacht in en dan bellen ze jou.

Wat ook helpt om ergernis binnen de perken te houden is geregeld van provider veranderen. Als je na een jaar of twee weer bij Online terugkeert ben je veel shit alweer vergeten. ROFL


Dus een bedrijf na 5 jaar is nog steeds slecht in service. Je gunt het een 2e kans anders was onlne al lang failliet.
 
eric
Modem gereset.
weer 50mb top.
 
Tiger

Quote

eric schreef:

Modem gereset.
weer 50mb top.

Super voor jou ben benieuwd of het bij de andere probleemhouders ook zo lukt.
 
Zoddie

Quote

Tiger schreef:

Quote

eric schreef:

Modem gereset.
weer 50mb top.

Super voor jou ben benieuwd of het bij de andere probleemhouders ook zo lukt.


Gisteren modem gereset, bleef op 470 kb/s 3.8mbit op speedtest.
Vandaag modem gereset, net speedtest gedaan en 17 mbit/s Dus werkt weer! Cheer
 
raja
uit het niets merkte ik verschil vanochtend
speedtest bevetigde mijn vermoeden en ik zit weer op 30mb
leuke bijkomstigheid is wel dat mijn upload van 3 naar 4 is gegaan
ik bulderde het uit toen van blijdschap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie