obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online.nl krijgt toegang tot snellere KPN netwerk.
I R Baboon
In de telefooncentrale eindigen de glasvezel netwerken van KPN, Online of Tele2.
Daar wordt je telefoonlijn (via koperdraad) mee verbonden.
De lengte van die koperdraad bepaalt welke snelheid je thuis ontvangt.

Nu heeft alleen KPN zijn glasvezel doorgetrokken naar een straatkast dichter bij jouw huis.
En als je telefoondraad op die glasvezel aangesloten wordt, heb je effectief hetzelfde als eerst, alleen is de afstand tot je huis veel korter.
En dan is het mogelijk om VDSL2 in te zetten in plaats van ADSL2+.
En daarmee zijn hogere snelheden mogelijk die eerst niet mogelijk waren.

En dat betekent weer dat je ook genoeg snelheid krijgt om ook in aanmerking te komen voor IPTV.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Joke Den Haag
Bellen niet mogelijk op zondag, dus maar een mail.

Op uw site staat vermeld dat op mijn adres wel tot 50Mb snelheid haalbaar is. (dec 2014)
Neem daar telefonisch contact over op, want met de 20Mb die ik van u afnam, haalde ik maar net 10Mb.
De medewerker vertelde dat het bij mij nog niet mogelijk was om een compleet pakket af te nemen.
Maar binnenkort zou daar verandering in komen.
Heb toen contract veranderd naar 10Mb.
In maart 2015, heb ik nogmaals contact opgenomen en kreeg te horen dat in april iets op stapel lag.
Bel eind april en de medewerker verteld mij dat het alleen voor nieuwe klanten geldt.
Of ik moest zelf met de KPN contact opnemen om mij over te zetten naar de "nieuwe" centrale.
Nu krijg ik te horen van de KPN, dat Online dit moet regelen. Het zou gaan om 2 koperdraadjes aan elkaar te lassen, in de centrale waar ik al op ben aangesloten.........

'k Weet niet wat uw probleem is om mij telkens van het kassie naar de muur te sturen.
Volgens mij is het heel simpel, het is mogelijk of niet.
Zo niet, zet het dan ook niet op uw site.

Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u, want indien het inderdaad niet mogelijk is, ik rekening moet houden met het opzegtermijn.


Wacht nu maar af wat er uit gaat komen.
 
Tiger

Quote

Joke Den Haag schreef:

Bellen niet mogelijk op zondag, dus maar een mail.

Op uw site staat vermeld dat op mijn adres wel tot 50Mb snelheid haalbaar is. (dec 2014)
Neem daar telefonisch contact over op, want met de 20Mb die ik van u afnam, haalde ik maar net 10Mb.
De medewerker vertelde dat het bij mij nog niet mogelijk was om een compleet pakket af te nemen.
Maar binnenkort zou daar verandering in komen.
Heb toen contract veranderd naar 10Mb.
In maart 2015, heb ik nogmaals contact opgenomen en kreeg te horen dat in april iets op stapel lag.
Bel eind april en de medewerker verteld mij dat het alleen voor nieuwe klanten geldt.
Of ik moest zelf met de KPN contact opnemen om mij over te zetten naar de "nieuwe" centrale.
Nu krijg ik te horen van de KPN, dat Online dit moet regelen. Het zou gaan om 2 koperdraadjes aan elkaar te lassen, in de centrale waar ik al op ben aangesloten.........

'k Weet niet wat uw probleem is om mij telkens van het kassie naar de muur te sturen.
Volgens mij is het heel simpel, het is mogelijk of niet.
Zo niet, zet het dan ook niet op uw site.

Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u, want indien het inderdaad niet mogelijk is, ik rekening moet houden met het opzegtermijn.


Wacht nu maar af wat er uit gaat komen.

Denk dat het verstandig is om dit op www.klachtenkompas.nl te zetten omdat je bijna of geen respons krijgt op een mail naar Online .
 
Joke Den Haag
Als ik deze week niets hoor, doe ik dat wel.
 
Joke Den Haag
Het heeft even geduurd om via Klachtenkompas een antwoord te krijgen van Online, maar gisteren kreeg ik een telefoontje en of kon ik direct naar een ander of 4 weken zonder verbinding of wachten tot januari, want dan zou het hier aangesloten worden.
Heb voor het laatste gekozen, dus nog wel even de tijd, maar ik hoef gelukkig niet over te stappen. Krijg alles nieuw en geen extra kosten.
 
I R Baboon
Ik hoop voor je dat het de juiste keuze was...
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Joke Den Haag
Ja inderdaad maar afwachten of het allemaal gaat werken met de beloofde snelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online.nl krijgt toegang tot snellere KPN netwerk.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie