obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A
Tiger
Heb je dit ook al eens geprobeerd.
Kijk eens in het volgende topic naar wat IR Baboon aangeeft.
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=5701&highlight=tv+decoder&pid=49825#post_49825
 
thebestgames
Het probleem is volgens mij dat die gewoon blijft hangen in het opstarten van de online tv decoder . Maar ik zou niet weten hoe dit dan op te lossen is .
 
Tiger

Quote

thebestgames schreef:

Het probleem is volgens mij dat die gewoon blijft hangen in het opstarten van de online tv decoder . Maar ik zou niet weten hoe dit dan op te lossen is .

Het zou kunnen dat de decoder defect is maar misschien kan je het verhelpen door de decoder te resetten en als hij dan niet opstart moet je toch contact opnemen met de helpdesk.
 
I R Baboon
Dat zie ik ook zo.
Uiteindelijk zal je modem geruild moeten worden.
Nu kan de helpdesk het modem ook niet meer vanaf een afstand benaderen om na te kijken wat er aan de hand is.
Dat kan alleen met modems met een Online firmware.

Jammer en onbegrijpelijk is dat Online niet zijn eigen firmware online zet voor haar klanten.
Zo blijven we aan de gang met problemen die zo opgelost kunnen worden.
Gewijzigd door I R Baboon op 26 juli 2015, 18:18
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
thebestgames
Bedankt voor alle reacties bel morgen helpdesk wel.
En ga dan wel vragen of de modem omgeruild kan worden.
 
I R Baboon

Quote

thebestgames schreef:

Bedankt voor alle reacties bel morgen helpdesk wel.
En ga dan wel vragen of de modem omgeruild kan worden.


En?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
thebestgames
Ik heb de helpdesk gebeld en ze konden wel in het modem alleen konden ze zien dat de verbinding niet stabiel was.
En dat de online tv decoder geen IP van het modem kreeg.
Nu is het probleem naar de backoffice gestuurd en gaan zij kijken of ze er nog wat aan kunnen veranderen en anders krijg ik een vervangend modem.
 
I R Baboon
Ik hoop voor je dat nu opgelost wordt..

Succes.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
blackTIE
@thebestgames: hoe is het probleem met de hangende tv-ontvanger uiteindelijk opgelost? Ik heb als nieuwe klant ook hetzelfde probleem van de twee blauwe bolletjes en de twee grijze continu op het scherm.

Had al contact met helpdesk hierover, en de backoffice zou het oppakken. Paar dagen geleden sms'je ontvangen dat tv-ontvanger het nu zou moeten doen, maar het probleem is nog niet opgelost. Is er nog een router-instelling die ik kan aanpassen? Helpdesk is vandaag dicht. Mijn dokter is de Zyxel.
 
thebestgames
@blackTIE
Ik heb het kunnen oplossen via de instellingen van dit topic
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=39&thread_id=5833&pid=51082#post_51082

Hierbij de instellingen om modem weer aan de gang te krijgen.

werkt met de firmware 1.00(AAKL.7)

login de Zyxell VMG8324

networksettings>broadband.

pas de VDSL verbinding aan :

Vlan enabled
802.1q : 1001
Apply as Default Gateway : aanvinken
NAT Enable : aanvinken

dat was voor internet

als je ook IPtv hebt maak dan nog een VDSL verbinding aan

Vlan enabled
802.1q : 4
Apply as Default Gateway : NIET aanvinken
NAT Enable : aanvinken
IGMP Proxy Enable : aanvinken

edit: en daarmee werkt eindelijk eigen SIP account ook. ( kon niet gebeld worden , wel uit bellen. nu dus ook gefixt )

waarom niet deze instellingen op de site zetten ? , kan elke monteur met een beetje verstand mensen helpen. en hun niet oeverloos laten klooien. ( of ik kon het niet vinden natuurlijk )
openheid geeft veel vertrouwen aan klanten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
Advertentie