obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Slechte wegvallende WiFi verbinding
Janneke
De WiFi geeft gewoon helemaal vol bereik aan, alle streepjes zijn gevuld maar dan toch blijft die alles door laden en doet het dus niet..

De rest zal ik even uitzoeken, hoe dat zit
 
I R Baboon
Dat is op zich goed nieuws.

Als je telefoon prima werkt met andere WIFI netwerken, denk ik dat je WIFI kanalen overvol zitten of je hebt een defect Online modem.
Kijk ook eens of je geen last hebt van een specifieke storingsbron, zoals magnetrons, babyfoons, LED lampen of andere 'zenders' in de buurt.
Gewijzigd door I R Baboon op 11 augustus 2015, 19:05
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Janneke
Ik heb net weer contact gehad met online, nu ook geen telefoon en bekabeld internet.. Ik moet een reset uitvoeren en hopen dat het dan weer goed is..

Hoezo met een oplossing komen, elke keer moet ik maar weer resetten of van kanaal wisselen..

Waardeloos!!
 
Tiger

Quote

I R Baboon schreef:

Dat is op zich goed nieuws.

Als je telefoon prima werkt met andere WIFI netwerken, denk ik dat je WIFI kanalen overvol zitten of je hebt een defect Tele2 modem.
Kijk ook eens of je geen last hebt van een specifieke storingsbron, zoals magnetrons, babyfoons, LED lampen of andere 'zenders' in de buurt.

Hoezo een defect Tele2 modem ????? dit is toch het Online forum !!!!! ik neem aan dat dit een foutje is.
 
I R Baboon

Quote

Janneke schreef:

Ik heb net weer contact gehad met online, nu ook geen telefoon en bekabeld internet.. Ik moet een reset uitvoeren en hopen dat het dan weer goed is..

Hoezo met een oplossing komen, elke keer moet ik maar weer resetten of van kanaal wisselen..

Waardeloos!!


Dus je hebt veel meer problemen.
Dan hoeven we niet meer te zoeken naar kanalen en dergelijke.

Doe eens een speedtest en de postcodecheck.

Staat bovenaan deze pagina in het grijze balkje.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon

Quote

Tiger schreef:

Quote

I R Baboon schreef:

Dat is op zich goed nieuws.

Als je telefoon prima werkt met andere WIFI netwerken, denk ik dat je WIFI kanalen overvol zitten of je hebt een defect Tele2 modem.
Kijk ook eens of je geen last hebt van een specifieke storingsbron, zoals magnetrons, babyfoons, LED lampen of andere 'zenders' in de buurt.

Hoezo een defect Tele2 modem ????? dit is toch het Online forum !!!!! ik neem aan dat dit een foutje is.


Ach... Je wordt steeds ouder en ouder......Blush
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte wegvallende WiFi verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie