obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Huawei in Bridge met TV van Online
I R Baboon

Quote

evoxx schreef:

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een netgear nighthawk R7000 achter de huawei maar in bridge krijg ik geen tv signaal.
Ik wil de netgear router wel graag blijven gebruiken ivm AC wifi en een nas. Kan ik de netgear nog gebruiken?


Glasvezel of xDSL?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
evoxx
Hi Baboon,

Ik heb VDSL, ik de netgear router nu als AP ingesteld en het lijkt erop dat het werkt.
Ik heb in ieder geval weer tv.
 
I R Baboon
Mooi zo.

Normaal zou TV altijd moeten functioneren.
Bij Online is de TV een OTT dienst, dus Over-The-Top content.
Dat wil zeggen dat de TV stream gewoon meelift met het normale internet.

Wat wel opvalt is dat blijkbaar een andere subnet gemaakt wordt voor de Set-Top-Box.
Zoals je ziet bij bericht #3 is dat iets met 10.215.8.xxx.
Dat zou de reden kunnen zijn waarom de Netgear niet werkt als router.
Dan verwacht de Set-Top-Box een ip adres in een andere range dan de rest van het netwerk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
nathanvdoorn
Beste Baboon en evoxx,

Ik heb ook precies de handleiding gevolgd en daarna mijn TP-link als tweede router ook ingesteld als AP. Alleen nog steeds heb ik geen tv... heb ik iets over het hoofd gezien?

Gr Nathan
 
evoxx
Hoi Nathanvdoorn,

Ik heb de Huawei terug gezet naar fabrieks instellingen verder niets veranderd in de instellingen.
In mijn netgear router heb ik " als ap instellen aangevinkt" en dat was het eigenlijk.
Ik moest wel mijn set top box even opnieuw opstarten, maar meer ook niet.
Met een Tp- link ben ik niet bekend, maar ik zou even door je instellingen lopen kijken of je dhcp/ dns niet aan staat in je router maar dat hij die van de huawei krijgt.
 
nathanvdoorn
Hoi Evoxx,

Super dat is een goed idee. Even een weekend weg geweest, maar ga het zo uitproberen!

Groet Nathan
 
I R Baboon
Welke TP Link betreft het?
Er zijn wat netwerk problemen bekend met betrekking tot IPTV en TP Link.
Je moet dan vooral kijken naar ondersteuning van IGMP Snooping en powersaving/snelheids instellingen van de switch.
Daar schijnt het nogal mee te haperen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
nathanvdoorn
Betreft de TP-link archer c2.
Ben maar eens out of the box Wink gaan denken en de Huawei verplaatst. Nu hopelijk tevreden blijven over de sterkte van het WiFi signaal...
Maar dank voor de hulp. Dat laatste heb ik overigens niet meer geprobeerd, is voor mij nog meer te technisch Smile

Groet!!
 
I R Baboon
Groetjes terug ... Bye-happy
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Basti2015

Quote

nathanvdoorn schreef:

Beste Baboon en evoxx,

Ik heb ook precies de handleiding gevolgd en daarna mijn TP-link als tweede router ook ingesteld als AP. Alleen nog steeds heb ik geen tv... heb ik iets over het hoofd gezien?

Gr Nathan


Heb je de modem ook in Bridge mode staan of niet meer?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei in Bridge met TV van Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Bridge modus Support Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 06 apr 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie