obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
live tv op pc
Tiger

Quote

Tiger schreef:

[quote]maarten jan pieter schreef:

Bij mij werkt het prima op edge met google misschien als je er http://www.onlsol.soloco.tv van maakt.Ik heb net even gekeken kon er zonder problemen in.Kijk maar op het fototje


De opgegeven link klopte helemaal niet en dan kan je natuurlijk gaan zoeken wat niet de bedoeling is dus graag de volgende keer een juiste opgave.
De juiste link is deze http://sol.solocoo.tv/ en die werkt wel.
En dat betekend dat je toch TV van Online moet hebben want je moet pairen met je TV Decoder van Online.
Gewijzigd door Tiger op 03 april 2016, 22:12
 
Richard@online
Ik heb (als nieuwe klant) geprobeerd om tv op de laptop te bekijken via de link die op de website aangegeven staat: www.online.nl/live.
En krijg daarbij via elke browser (Chrome, IE en Edge) de melding dat er iets mis is gegaan.
Na contact met de klantenservice blijkt dat men een storing heeft, maar zo te lezen is die storing er dus al langer?
Wel slordig dat dat niet op de website vermeld wordt.
In ieder geval werd er verteld dat men hard bezig is deze storing te verhelpen.... "Probeer het nog eens vandaag/morgen/komende week/volgend jaar"...
 
Tiger

Quote

Richard@online schreef:

Ik heb (als nieuwe klant) geprobeerd om tv op de laptop te bekijken via de link die op de website aangegeven staat: www.online.nl/live.

Ook de link geprobeerd die in de post boven jou reactie staat!!!!!.
 
Richard@online
Jawel, ook die link geprobeerd.
Alleen:
1. die werkt bij mij ook niet
2. dat is niet de 'officiële' link; ik mag toch verwachten dat de link die op hun eigen site correct werkt?
 
Lutz
En werkt het intussen weer naar behoren?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Richard@online
Nee.

Nog steeds krijg ik na het invoeren van de url 'http://www.online.nl/live' of 'https://www.online.nl/live' de mededeling "Sorry, we konden je even niet meer bijhouden…".
En ook staat er nog steeds niets vermeld bij "Meldingen en storingen".
 
Lutz
Heb je al bij online gekeken op in je contract wel iets van televisie staat? Dat zou het kunnen verklaren. Verder kan je vermoedelijk alleen via het online netwerk televisie kijken maar niet elders via een ander verbinding.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger

Quote

Richard@online schreef:

Jawel, ook die link geprobeerd.
Alleen:
1. die werkt bij mij ook niet
2. dat is niet de 'officiële' link; ik mag toch verwachten dat de link die op hun eigen site correct werkt?

Ik neem toch aan dat je een ALLES in EEN pakket hebt van Online dus met TV want anders kan je van Online geen tv op je laptop of pc kijken.
 
Richard@online
Ik heb een alles-in-1-pakket, en kan bovendien wel tv kijken op mijn telefoon.
Bovendien probeer ik dit (televisie kijken op mijn laptop) gewoon thuis, waar ook het Online-modem staat.
Is er eigenlijk wel iemand die televisie op zijn computer/laptop kan bekijken waarbij gebruik gemaakt wordt van het 'officiële' web-adres?
 
Tiger

Quote

Richard@online schreef:

Ik heb een alles-in-1-pakket, en kan bovendien wel tv kijken op mijn telefoon.
Bovendien probeer ik dit (televisie kijken op mijn laptop) gewoon thuis, waar ook het Online-modem staat.
Is er eigenlijk wel iemand die televisie op zijn computer/laptop kan bekijken waarbij gebruik gemaakt wordt van het 'officiële' web-adres?

Ik heb zelf geen tv van Online maar ik neem aan dat als je tv op je laptop wilt kijken dat je dan je laptop moet pairen met de tv-decoder en een code moet ingeven.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'live tv op pc', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
live TV op je pc Algemeen : 2 06 apr 2018
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
oplossing huawei HG655d / xbox live nat verbinding Huawei configuratie en problemen : 19 20 okt 2014
wd live book koppelen Huawei configuratie en problemen : 3 20 mrt 2013
Live pauzeren lukt niet Klacht over Online : 13 03 jul 2012
Advertentie