obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
tv
bert
gisteren opnieuw de belofte dat het opgelost word
we hebben een contract incl veiligheidspakket van mcafee
tot mijn stomme verbazing een brief gekregen dat online stopt met mcafee
volgens mij is dat contractbreuk
ben ik verplicht om te betalen voor een pakket die online voorsteld of ik moet zelf op zoek
ze zijn lekker bezig daar
 
Lutz
Indien je een contract hebt met beveiliging van McAfee en ze ermee stoppen, dan kan je proberen je contract vroegtijdig te beƫindigen. Dat lukt wel ook krijg je rare mailtjes voordat je vrij bent. Ook moet je dan zelf de verhuizing van de aansluiting regelen.

Het is lastig maar wel te doen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger

Quote

bert schreef:

gisteren opnieuw de belofte dat het opgelost word
we hebben een contract incl veiligheidspakket van mcafee
tot mijn stomme verbazing een brief gekregen dat online stopt met mcafee
volgens mij is dat contractbreuk
ben ik verplicht om te betalen voor een pakket die online voorsteld of ik moet zelf op zoek
ze zijn lekker bezig daar

Je moet Online in gebreke stellen omdat ze zich niet aan de afspraak houden i.v.m. de oplossing van je probleem en ook omdat ze contractbreuk plegen. En bij elke wijziging in een contract kan je het contract kosteloos laten ontbinden. Wat Lutz aangeeft klopt ze zullen wel vervelend gaan doen maar je moet gewoon voet bij stuk houden ze kunnen daar gewoon niet onderuit.
Succes er mee.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie