obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Firmware Huawei HG655d
Barrydw
Hallo allemaal,

Gisteren is mijn verbinding overgegaan en sindsdien heeft het modem geen verbinding meer met dsl/internet.
Heb de dsl kabel vervangen, het modem een soft reset gegeven en terug gezet naar fabrieksinstellingen, dit alles zonder succes.
Inmiddels heb ik gevonden dat als de firmware van het modem te oud is deze geen verbinding meer zou kunnen maken met dsl/internet.

Momenteel heeft het modem de firmware V100R001C02B050 maar ik had begrepen date V100R001C02B052 ook al beschikbaar zou zijn.

Weet iemand hoe ik aan de V100R001C02B052 of een nieuwere versie van de firmware zou kunnen komen?

Heb het zo snel niet gevonden via google of de Huawei website.

Met vriendelijke groet,

Barry
 
Tiger
Waarom neem je dan geen contact op met de helpdesk die zouden kunnen upgraden of een nieuw modem sturen.
 
Barrydw
Bedankt voor de reactie, het nieuwe modem is onderweg en de verwachting was dat het na het weekend geleverd wordt.

Als ik in de tussentijd met een simpele firmwareupgrade weer online kan komen helpt me dat.

Gr

Barry
 
Lutz
Heb je de modem al een paar minuten van de netvoeding afgehaald, en dan weer aangesloten?

Had je de hele tijd het Huawei modem in gebruik?

Online werkt alle modems in batches bij. Misschien was jouw modem nog niet aan de beurt en dan zal de oude firmware nog moeten werken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon

Quote

Barrydw schreef:


Gisteren is mijn verbinding overgegaan en sindsdien heeft het modem geen verbinding meer met dsl/internet.


Als dat een 'overgang' is naar een ander type verbinding (van telefooncentrale naar straatkast), helpt alleen een ander modem je verder.Dan heb je de ZyXEL nodig. De Huawei werkt alleen op aansluitingen op nummercentrales.

En firmwares downloaden is niet meer bij Online. Wel eens geweest, maar al jaren niet meer.
Een Online modem moet zichzelf updaten op het eigen netwerk. Daar heb je als klant geen invloed op.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Advertentie