obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding timed out
nielsotten
Ook last van deze haperingen, sinds 21 oktober in ieder geval erg veel. Online multiplayer games zijn onspeelbaar (bij bf1 wordt je om de 3 min eruit geknikkerd), internet pagina's laden niet altijd etc.

Bagger. Het is zeker niet de eerste keer, afgelopen jaar al zeker 3 van dit soort periodes (dagen - weken) gehad. De kwaliteit gaat steeds verder achteruit bij Online heb ik het idee.

Maar goed, je kunt er verder vrij weinig aan doen, als je bij ze komt beginnen ze toch te zeuren over je eigen apparatuur controleren etc.
 
mountainmaster
Ik kreeg vandaag dit mailtje van Online.

Quote

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs hebben wij laten weten dat de internetstoring was opgelost. Dit blijkt helaas niet in alle regio’s het geval te zijn. Ondanks dat we de afgelopen dagen de capaciteit op ons netwerk hebben vergroot, is de storing nog niet in alle regio’s volledig hersteld. Tijdens piekuren kunt u nog traag- of niet werkend internet ervaren. Dit uit zich op die momenten in een hapering van uw internet-, tv- en/of beldiensten. Op dit moment kunnen we tot onze spijt nog niet precies aangeven wanneer alle netwerk problemen zijn opgelost. Samen met KPN werken we aan een oplossing om u weer optimaal van dienst te kunnen zijn.

Door de extra drukte bij onze klantenservice duurt het langer voordat we op uw vraag kunnen reageren. We verzoeken u dan ook vooral om onze berichten in de gaten te houden. Wij houden u via de e-mail en website op de hoogte van verdere ontwikkelingen.

Onze oprechte excuses.

Met vriendelijke groet,

Andrei Noppe
Online.nl


Gaat lekker zo...
 
Tiger

Quote

mountainmaster schreef:

Ik kreeg vandaag dit mailtje van Online.

Quote

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs hebben wij laten weten dat de internetstoring was opgelost. Dit blijkt helaas niet in alle regio’s het geval te zijn. Ondanks dat we de afgelopen dagen de capaciteit op ons netwerk hebben vergroot, is de storing nog niet in alle regio’s volledig hersteld. Tijdens piekuren kunt u nog traag- of niet werkend internet ervaren. Dit uit zich op die momenten in een hapering van uw internet-, tv- en/of beldiensten. Op dit moment kunnen we tot onze spijt nog niet precies aangeven wanneer alle netwerk problemen zijn opgelost. Samen met KPN werken we aan een oplossing om u weer optimaal van dienst te kunnen zijn.

Door de extra drukte bij onze klantenservice duurt het langer voordat we op uw vraag kunnen reageren. We verzoeken u dan ook vooral om onze berichten in de gaten te houden. Wij houden u via de e-mail en website op de hoogte van verdere ontwikkelingen.

Onze oprechte excuses.

Met vriendelijke groet,

Andrei Noppe
Online.nl


Gaat lekker zo...

Bij mij waren alle problemen die ik had door de migratie een week geleden helemaal opgelost tot vandaag het internet was erg traag en opeens was het helemaal weg nadat ik weer online kon kreeg een mail van Online dat er in diverse regio's storing was.
 
muisje
Hallo
Ja ook wat ik hier lees, stevig balen!

Nog steeds geen stabiele verbinding, traag laden sites of timeouts... lastig ook bij inloggen bekende sites als Digid, bankieren en mijn Menzis etc.

Momenteel gaat ff goed, maar hoelang....
5779116794

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8=%E2%9C%93&address=9725kg+74&commit=Zoek

Actuele Beschikbaarheid

Wat
Koper
Beschikbaar
Small green check
Distributiepunt(en)
Gn-Z
Internet Snelheid
100 Mbit/s
iTV
2 HD

Wat
FttH
Beschikbaar
Small red cross
Distributiepunt(en)
Internet Snelheid
-
iTV
-

Technologie
Internet Snelheid
ADSL2+
16 Mbit/s
VDSL2*
50 Mbit/s
Bonding*

100 Mbit/s

Geen idee wat dit inhoudt allemaal hoor SmileBlush
 
mountainmaster
Gaat bij mij momenteel ook weer goed. Nog geen time-out gehad vandaag.

5779362286

Lijkt niet veel, maar dit was ook de snelheid die ik voor de omzetting had. Ik heb bij Online een sneller abonnement aangevraagd dat binnenkort ingaat dus we zullen zien...
 
muisje

Quote

mountainmaster schreef:

Gaat bij mij momenteel ook weer goed. Nog geen time-out gehad vandaag.

5779362286

Lijkt niet veel, maar dit was ook de snelheid die ik voor de omzetting had. Ik heb bij Online een sneller abonnement aangevraagd dat binnenkort ingaat dus we zullen zien...

Oogt goed alsnog Smile
Hier wel timeouts nog helaas, maar noorden loopt wel vaker "achter" ? Pfft
 
Tiger
De snelheid zit vandaag weer op een dieptepunt zie de link
http://www.speedtest.net/my-result/57...5783886047
en dit moet dan VDSL snelheid voorstellen.
De hele migratie die Online heeft doorgevoerd is hun grootste wanprestatie van de 1e orde tot nu toe.
Ik weet niet welke techneuten zich hiermee hebben bezig gehouden die vele klanten in de problemen hebben gebracht en ik ben benieuwd wat hun daar tegenover gaan stellen om dit goed te maken.
 
mRcan
Goedemiddag heren van zelfde problemen hebben!

Wat ik gek vind, voor de omzetting had iedereen waarschijnlijk exact op de goeie snelheid na de omzetting ineens gedaald is.
Normaal zou het gewoon vlekkeloos goed gaan. Hoe nu ineens zo is gedaan 'IDK' (I Don't Know).

Wat ik wel heb gemerkt op de website; https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ en op de Online.nl check mijn snelheid ineens verlaagd is van de ADSL2+ en VDSL.
Voor de omzetting stond bij mij 30mb ADSL2+ en VDSL 50MB
nu ineens lager, terwijl ik niet eens ver van afstand centraal sta omdat ik 1km afzit.

ERG GEK, ZE BEHANDELLEN ONS RAAR!
Dat eigenlijk niet eens hoort te zijn.
Weet alleen regel van NL gezegde is; KLANT IS KONING BLIJKBAAR BIJ ONLINE.NL NIET
IT-Person
 
gvmelle
@niels En wat was het resultaat van het bezoek van de monteur? Bij mij komt er morgenmiddag een langs. Ben zeer benieuwd!
 
mountainmaster
Ik kreeg bericht dat mijn nieuwe abonnement VDSL 100Mb/s nu actief is, maar dit snap ik dus niet:

5787646779

Hogere upload snelheid dan download snelheid!

Ik heb het modem al opnieuw opgestart maar is er nog iets anders dat ik moet instellen op mijn modem? Ik heb de Huawei.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding timed out', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 jun 2018
Advertentie