obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Nog altijd de abonnementskosten niet volgens afspraak
Tiger
Vandaag weer een klacht geplaatst op Klacht.nl Online houd zich niet aan de afspraak en wil nogmaals de verhoogde abonnements kosten innen terwijl dit niet volgens afspraak was.
Ik zou op 5/10/2016 overgezet worden op het KPN netwerk en zou dan 15 euro meer moeten betalen dit heb ik pertinent geweigerd het was opzeggen of een gelijkwaardig nieuw abonnement en volgens afspraak zou dat geregeld worden en zou de 1e 2 maanden korting krijgen maar de korting liet Online pas ingaan in december en wilde over oct. en nov. het nieuwe bedrag innen terwijl ik had aangegeven dat ik dat niet wilde oftewel opzeggen.
Volgens Roland van het Online Team zou alles gecorrigeerd worden en dat er fouten bij Online gemaakt waren door de drukte van de migratie maar dit is nog altijd niet gebeurd dus ik storneer de incasso en betaal wat afgesproken is.
Wat ik kenbaar heb gemaakt is dat er correct gefactureerd moet worden dan is er niets aan de hand en hoef ik niet te storneren.
Eigenlijk wilde Online mij vandaag afsluiten als de incasso niet zou lukken en dan € 25 vragen om weer aan te sluiten maar ik heb gisteren weer een brief gehad waarin ze aangeven dat ze de 27e van deze maand een nieuwe poging doen om weer de kosten die niet afgesproken zijn te incasseren.
Ik wacht wel af wat er gaat gebeuren maar ik ga geen extra kosten betalen die door de laksheid van Online veroorzaakt zijn.
Hieruit blijkt dat er afdelingen zijn die langs elkaar heen werken en diegene die daar de dupe van word is de klant.
 
Lutz
Heel simpel: je wordt afgesloten! Je kon kiezen om overgezet te worden of op te zeggen. Je wordt vermoedelijk door Online aan het lijntje gehouden totdat je niet meer kan opzeggen en weer een jaar aan Online vastzit.

Heb je van Online iets op papier gekregen dat hun het abonnementsgeld aanpassen?
Ik denk dat je beter naar een ander provider kan gaan.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger

Quote

Lutz schreef:

Heel simpel: je wordt afgesloten! Je kon kiezen om overgezet te worden of op te zeggen. Je wordt vermoedelijk door Online aan het lijntje gehouden totdat je niet meer kan opzeggen en weer een jaar aan Online vastzit.

Heb je van Online iets op papier gekregen dat hun het abonnementsgeld aanpassen?
Ik denk dat je beter naar een ander provider kan gaan.

Ik had duidelijk kenbaar gemaakt dat ik de verhoging niet accepteerde en er voor mij maar 2 opties waren of opzeggen of een ander abonnement met ingang van de migratie naar VDSL met bellen basis voor 26.50 per maand zou de eerste 2 maanden korting krijgen en dan 19 euro betalen maar men heeft mij geen korting gegeven en de verhoging van het oude abonnement aangehouden wat ik niet accepteer en als ze de te hoge kosten willen afboeken dan storneer ik.
Als ze me afsluiten geen probleem maar dan wel zonder extra kosten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog altijd de abonnementskosten niet volgens afspraak', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie