obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Zeer trage internet
Gamy
dvjf4jhe2ompk

VDSL staat er, dus correct.
 
Lutz
Wat je nog kan bekijken zijn de intrainwaarden van het modem. Maar ik vrees dat je alleen kan bevestigen dat de up en download snelheiden matig zijn.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Gamy
Natuurlijk, hier:

20cc5c4ecddf45078406c89456dfef2e
 
Lutz
Heb je de speedtest met een kabel gedaan of draadloos? Je intrainwaardes voor de downlink is grof weg 25Mbps, maar je speedtest gaaf iets meer dan de helft. Dat kan betekenen: iemand anders had een download draaien terwijl je een speedtest deed.

Ik pak zelf als speedtest speedof.me

Indien je met de computer voorheen meer snelheid had dan zal de computer geen boosdiener zijn.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Gamy
Ja, ik gebruik met de kabel (ethernetkabel) zoals altijd.

En nee niks met download. Alles afsluiten en pas testen.


401faf437c734bf188776c68a9d31ed8
 
Lutz
Ik wil je helemaal niet aanvallen! Ik probeer te kijken of er iets is wat wij nog zelf kunnen doen. Stel nu dat Online in hun eigen wijsheid je een 10Mbps profiel heeft gegeven wat brutaal wordt afgeknepen. Dan zou ik het kunnen begrijpen. Maar is het dat?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mRcan
Goedemiddag @Lutz


Ik heb zelfde probleem als (Gamy)
Voorde omzetting was mijn verbinding redelijk tussen 18-20mb
Na de omzetting is mijn snelheid flink verlaag was na 13-16mb
En na mijn modem paar x uitviel dacht ik even mijn modem reset geven. Wat gebeurde ineens flink nog lager na 9-11mb.

Ah ja heb gebeld de klantenservice hun raden mij
nieuwe uprade naar een 30mb waarbij ik maar 26mb kan ontvangen
maar ben niet ingegaan.

Dus daarbij denk ik binnenkort ga overstappen naar ander provider
bijvoorbeeld gewoon KPN glasvezel verbinding. voor ongeveer redelijk in de buurt de zelf prijs wat ik nu betaal.
IT-Person
 
Lutz
Heb je het modem een harde reset terug naar febrieksstand gegeven? Hoe dat met de Zyxel werkt weet ik niet.

Wat wij hier al weten is: soms is na de omzetting de snelheid uit technische redenen lager dan voor de omzetting.

Veel vaker gebeurt dat Online na de omzetting een fout gebruikersprofiel toepast met een lager snelheid dan wat bij je abonnement hoort.

Wij adviseren alleen een duurder abonnement af te sluiten indien Online kan garanderen dat je meer snelheid krijgt. Indien ze dat niet kunnen waarmaken moet je weer terug kunnen of kunnen opzeggen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mRcan
Ja, zelfde situatie geef die hem aan. En als nog wil ik hem niet upgrade bij Online.nl want geloof ze niet meer in vernieuwde netwerk van ze ga toch overstappen naar KPN glasvezel.
IT-Person
 
Tiger

Quote

Gamy schreef:

Ja, ik gebruik met de kabel (ethernetkabel) zoals altijd.

En nee niks met download. Alles afsluiten en pas testen.


401faf437c734bf188776c68a9d31ed8

Gamy jij gaf aan dat jij met je 50 Mbit verbinding nooit een probleem hebt gehad voordat je omgezet werd op de KPN lijn dat gaf jij aan in je openingspost #1 welke downloadsnelheid had je toen t.o.v. nu.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer trage internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie