obey-robots.txt
20 Februari 2017, 11:53
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [140 stemmen]
61% [140 stemmen]

Stemmen: 229
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Zeer trage internet

Gamy
dvjf4jhe2ompk

VDSL staat er, dus correct.
 
Lutz
Wat je nog kan bekijken zijn de intrainwaarden van het modem. Maar ik vrees dat je alleen kan bevestigen dat de up en download snelheiden matig zijn.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Gamy
Natuurlijk, hier:

20cc5c4ecddf45078406c89456dfef2e
 
Lutz
Heb je de speedtest met een kabel gedaan of draadloos? Je intrainwaardes voor de downlink is grof weg 25Mbps, maar je speedtest gaaf iets meer dan de helft. Dat kan betekenen: iemand anders had een download draaien terwijl je een speedtest deed.

Ik pak zelf als speedtest speedof.me

Indien je met de computer voorheen meer snelheid had dan zal de computer geen boosdiener zijn.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Gamy
Ja, ik gebruik met de kabel (ethernetkabel) zoals altijd.

En nee niks met download. Alles afsluiten en pas testen.


401faf437c734bf188776c68a9d31ed8
 
Lutz
Ik wil je helemaal niet aanvallen! Ik probeer te kijken of er iets is wat wij nog zelf kunnen doen. Stel nu dat Online in hun eigen wijsheid je een 10Mbps profiel heeft gegeven wat brutaal wordt afgeknepen. Dan zou ik het kunnen begrijpen. Maar is het dat?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mRcan
Goedemiddag @Lutz


Ik heb zelfde probleem als (Gamy)
Voorde omzetting was mijn verbinding redelijk tussen 18-20mb
Na de omzetting is mijn snelheid flink verlaag was na 13-16mb
En na mijn modem paar x uitviel dacht ik even mijn modem reset geven. Wat gebeurde ineens flink nog lager na 9-11mb.

Ah ja heb gebeld de klantenservice hun raden mij
nieuwe uprade naar een 30mb waarbij ik maar 26mb kan ontvangen
maar ben niet ingegaan.

Dus daarbij denk ik binnenkort ga overstappen naar ander provider
bijvoorbeeld gewoon KPN glasvezel verbinding. voor ongeveer redelijk in de buurt de zelf prijs wat ik nu betaal.
IT-Person
 
Lutz
Heb je het modem een harde reset terug naar febrieksstand gegeven? Hoe dat met de Zyxel werkt weet ik niet.

Wat wij hier al weten is: soms is na de omzetting de snelheid uit technische redenen lager dan voor de omzetting.

Veel vaker gebeurt dat Online na de omzetting een fout gebruikersprofiel toepast met een lager snelheid dan wat bij je abonnement hoort.

Wij adviseren alleen een duurder abonnement af te sluiten indien Online kan garanderen dat je meer snelheid krijgt. Indien ze dat niet kunnen waarmaken moet je weer terug kunnen of kunnen opzeggen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mRcan
Ja, zelfde situatie geef die hem aan. En als nog wil ik hem niet upgrade bij Online.nl want geloof ze niet meer in vernieuwde netwerk van ze ga toch overstappen naar KPN glasvezel.
IT-Person
 
Tiger
Gamy schreef:

Ja, ik gebruik met de kabel (ethernetkabel) zoals altijd.

En nee niks met download. Alles afsluiten en pas testen.


401faf437c734bf188776c68a9d31ed8

Gamy jij gaf aan dat jij met je 50 Mbit verbinding nooit een probleem hebt gehad voordat je omgezet werd op de KPN lijn dat gaf jij aan in je openingspost #1 welke downloadsnelheid had je toen t.o.v. nu.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer trage internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen toegang meer tot camera's via internet Zyxel meer apparaten aansluiten 8 15 januari 2017, 23:37
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Tiger03:06:42
| Wanabo03:08:55
| thebestgames13:52:57
| dutch flash15:04:52
| RodimusPrime17:28:11
| Lutz17:54:38
| wolra18:00:33
| Henry20:00:12
| mRcan21:06:04
| Zyxelgebruiker23:36:29
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing