obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
App voor Zyxel
benalla
Hallo,

Ik ben benieuwd of er een app is voor het bedienen van het Zyxel modem.

Hoor graag van jullie.
 
Tiger

Quote

benalla schreef:

Hallo,

Ik ben benieuwd of er een app is voor het bedienen van het Zyxel modem.

Hoor graag van jullie.

Kijk eens op de bijgevoegde link http://www.zyxel.com/promotions/zyxel...7670.shtml als je even gegoogled had had je dit ook gevonden dus als je een vraag hebt google dan even is ook veel sneller. Zelf log ik in op het modem als ik iets wil weten of instellen en dat is voor mij voldoende.
Hoop dat jij er iets aan hebt.
Succes.
 
Lutz
Zyxel maakt apps voor Android of iOS. Omdat ik geen Zyxel modem heb ken ik ze niet.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
benalla
Daar had ik al gekeken en de app gedownload. Krijg alleen de melding dat hij geen supported devices kan vinden, oftewel mijn modem.

Daarom mijn vraag hier.
 
Tiger

Quote

benalla schreef:

Daar had ik al gekeken en de app gedownload. Krijg alleen de melding dat hij geen supported devices kan vinden, oftewel mijn modem.

Daarom mijn vraag hier.

Je vraag was of er een app was voor de Zyxel modem en daar heb ik jou de link van gestuurd als je kenbaar had gemaakt dat je de app al had maar niet werkte had ik niet gereageerd.
 
Techguy
Niet helemaal wat je zoekt misschien, maar kijk eens bij online.nl/servicetool
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'App voor Zyxel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Advertentie