obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Pair bonding
WillemWilliams
Mijn huidige abonnement is 50 Mb bij online. Gewoon via de telefoonlijn. Eigenlijk erg tevreden over.
Maar ik heb een groot gezin en wil toch wel de snelheid verhogen naar 100 Mb.
Nu heeft KPN een nieuwe techniek; pair bonding. Internet over 4 draden ipv 2.
Dit is niet op elk adres mogelijk, je kan dit hier checken:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Bij mijn adres is het WEL mogelijk. Dus naar online gebeld om mijn snelheid te verhogen.
Hierop zegt online: "Technisch is het bij jou mogelijk maar op jouw adres is dit alleen voor klanten van KPN. Wij kunnen dit bij jou niet aanbieden."

Dit antwoord heb ik nagevraagd bij KPN. Dit is hun reactie:
"Online.nl en Tele2 kunnen pairbonding afnemen bij KPN maar zij doen/willen dit niet (pairbonding is duur). XS4all is recentelijk daarmee begonnen in sommige gebieden, je kan dit dus het beste bij hen navragen voordat je overstapt."

Zijn er online klanten die hier ervaring mee hebben? Kan ik het toch via online regelen?
 
Lutz
Je moet in feite bij alle providers je adres invoeren en kijken welke providers op jouw adres bonding aanbieden. Kijk eens bij Telfort.nl. Technisch gezien is bonding een met VDSL gerelateerde standard die niet van alle modems wordt ondersteunt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
WillemWilliams
In principe wil ik gewoon bij online blijven.
Schijnbaar kan het aanbieden van pair bonding per gebied verschillen. (en per provider)

Zijn er klanten van online die gebruik maken van pair bonding?
 
Lutz
Ik zit bij een ander provider en daar had ik eerst 40Mbps, dan in eens 50Mbps, en nu 100Mbps. Een keer moest ik ervoor het modem opnieuw opstarten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pair bonding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie