obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk
pascal
Hallo,

Sinds een week klant geworden bij Online.
Mijn vrouw wilde familie bellen in Duitsland.
Ze kreeg een bandje te horen dat bellen naar het buitenland niet is toegestaan.
Ingelogd bij Mijn Online. Ik kan alle instellingen wijzigen voor telefonie (doorschakelen, nummerweergave, etc.)
Ik zie dat internationale nummers en betaalnummers zijn geblokkeerd. Even vinkje weghalen en......
Ik ben niet geautoriseerd om die aanpassing te doen.
Vanmorgen met de helpdesk gebeld.
Blijkt dat als je nieuwe klant bent bij Online, je de eerste maand 'om hoge kosten tegen te gaan' geblokkeerd wordt voor betaalnummers en internationaal bellen.
Na een maand zou ik de instelling wel mogen/kunnen aanpassen.
De helpdesk heeft ook niet de mogelijkheid om dit voor mij aan te passen.

Als je in Noord-Holland woont kan ik mij voorstellen dat je hier geen last van hebt.
Als je in een grensgemeente woont is dit onacceptabel.
Wij kunnen dus een hele maand niet bellen naar familie en vrienden die net over de grens (en dus een Belgisch/Duits telefoonnummer hebben) wonen.
Ik begrijp niet wie zoiets heeft bedacht.
Als ik internationaal wil bellen dan kies ik daar zelf voor, en wens niet door Online beperkt te worden in mijn doen en laten,
ook niet voor de eerste maand.
Ik ben hier behoorlijk boos over.
 
Lutz
Dit forum is niet verbonden met Online. Ik herken jouw probleem, dat doet niet alleen online zo. Hetzelfde speelt intussen ook bij een telefoon abonnement voor je mobieltje. Ik zou het online klachtenformulier invullen. Dat vindt je aan de linker kant op deze website.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie