obey-robots.txt
11 December 2017, 21:48
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas.

erics2
Na jaren na volle tevredenheid ADSL-internet van Online gehad te hebben, heb ik dit in april opgezegd,
omdat de prijsverhogingen wel heel erg groot zijn en elkaar snel opvolgen.
Ik kreeg dus keurig een bevestiging dat 20 mei de dienst stopte en dat deed het ook. Echter de automatische afschrijvingen gingen door,
in juni werd dus zelfs het verhoogde abonnement betaald terwijl ik al helemaal weg was bij Online!
Na meermaals bellen kreeg ik te horen 8 weken op restitutie te moeten wachten (waarom???),
en uiteindelijk werd de restitutie op 18 augustus op mijn rekening gestort door Online.
Vervolgens meerdere aanmaningen van Online ontvangen en nu wordt zelfs Lindorff op mij afgestuurd, omdat ik mijn bankrekening heel verstandig geblokkeerd heb voor ooit nog afschrijvingen door Online.
De (standaard) brief van Lindorff lijkt er van uit te gaan dat ik nog abonnee ben ofzo, ze hebben het ook over afsluitkosten en wat nog allemaal meer.
Conclusie: M7/Online , een club om ver van weg te blijven, je komt er nooit meer van af.
 
Tiger
Je had niet op restitutie hoeven te wachten maar gewoon storneren dus terugboeken dan had je wel een mail gekregen van Online en daar op kunnen reageren had je die rompslomp niet gehad.
Online heeft inderdaad de prijsverhogingen snel achter elkaar doorgevoerd daarom ben ik er ook weg gegaan en diverse afdelingen werken langs elkaar door zodat ze dus zelf niet weten waar ze mee bezig zijn.
Het belangrijkste is dat je een bevestigingsmail van ze hebt gekregen en zo niet dan er om vragen dan kan komen wie wil als je dat bewijs hebt.
 
erics2
Dus het is mijn eigen schuld dat ik "rompslomp" heb in plaats van de schuld van Online?
Storneren is maar beperkte tijd mogelijk, de oorzaak van het probleem is dat Online onterecht heeft afgeschreven,
trouwens op storneren zouden ze hetzelfde hebben gereageerd als ze nu doen op een voor automatisch afschrijven geblokkeerde rekening:
dan schakelen ze een incassobureau in ...

De bevestigingsmail vanuit Online is er zeker , en daar ben ik zuinig op.
 
Lutz
Laat het incasso bureau maar komen. Geen brief sturen, maar ze vriendelijk uitleggen per telefoon dat je ze van harte in de rechtbank welkom wil heten.
Zodra ze door hebben dat je misschien gelijk hebt hoor je niets meer van ze.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen na Upgrade Algemeen 19 11 december 2017, 21:00
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen 25 01 oktober 2017, 23:10
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten 2 12 september 2017, 20:31
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen 8 04 september 2017, 10:16
Blizzard servers Online.nl 150ms ping Storing 4 20 augustus 2017, 14:13
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash< 5 mins
| Wanabo00:12:20
| Lutz00:47:48
| scholmc20:49:54
| Antonius12323:05:56
| jms319 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?